Svētdiena, 7. decembris
Antonija, Anta, Dzirkstīte
weather-icon
+2° C, vējš 0.45 m/s, Z vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Jaunā kleitā atklāj defektu

Caurums bijis jāatrod pirms nopirkšanas.

Caurums bijis jāatrod pirms nopirkšanas
Nākamajā dienā uzmērījusi par 78 latiem nopirkto kleitu, Lilija atklāja tajā pavirši aizšūtu caurumu.
Trešdien “Ziņās” satraukta vērsās jelgavniece Lilija, stāstot par nebūšanām, kas viņu piemeklējušas pēc kleitas nopirkšanas veikalā “Medeja” Mātera ielā.
13. decembrī viņa skaisto smalka auduma kleitu iegādājās par 78 latiem. Sākotnēji viss šķita vislabākajā kārtībā. Taču jau nākamajā dienā, kad gribēja ar jauno pirkumu palepoties radiniecei, Lilija atklāja piedurknē vairāku centimetru caurumu. Turklāt tas bija sašūts ar gaišas krāsas diegu.
Vainu veļ uz pircēju
“Tūlīt gāju uz veikalu, jo esmu pārliecināta, ka kleitu ar šo defektu man pārdeva,” stāsta Lilija. Tomēr sarunas ar tirgotavas vadību nav vedušās – tur viņai pateikts, ka pati, velkot mugurā apģērbu, visticamāk, to saplēsusi ar auskariem. “Pirmkārt, tādus juvelierizstrādājumus nenēsāju, bet, ja es to būtu saplēsusi, tad taču nešūtu pirms nešanas uz veikalu,” sašutusi pircēja.
Viņas vēlme bija, lai kleitu apmaina pret citu vai atdod daļu samaksātās naudas, jo tik lielu summu par saplēstu apģērbu kundze nav gatava maksāt. Tomēr “Medejas” vadība viņai atteikusi, sakot, ka tā nav tirgotavas darbinieku vaina.
Jāraksta pretenzija
Veikala “Medeja” kasieris Igors Litvins “Ziņām” skaidro, ka minētā kleita bijusi jaunā veduma, izlikta labi redzamā vietā, tāpēc defektu, ja tas būtu radies veikalā, tūlīt kāds pamanītu. Turklāt kundze apģērbu pielaikojusi kādu pusstundu, bet trūkumus nav atradusi.
“Mūsu atbildība ir tad, ja esam pārdevuši rūpnīcas brāķi ar atirušām šuvēm vai citiem defektiem, savukārt pēc iznešanas no veikala vairs pretenzijas nevar pret mums vērst, ja kleitā radīts vai radies caurums,” strikts ir kasieris.
Pēc tirgotavas pārstāvja teiktā, sieviete veikalā ieradusies bez līdzi paņemta čeka. Viņš rosina sievietei nākt vēlreiz, uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu un uzrakstīt pretenziju. Tad to izskatīšot un lemšot par turpmāko rīcību.
Gatava meklēt palīdzību
Lilija teic, ka gatava vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, jo viņas taisnību apstiprinājusi arī kāda šuvēja. Speciāliste uzreiz pateikusi, ka tā sadiegt var tikai zinošs cilvēks, turklāt labojums izskatījies veikts pirms laba laika.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.