Vakar firma «Viadukts» paredzētajā vietā pāri Lielupei uzstādīja pontonu tiltu un sāka tā tehnisko pārbaudi, kā arī kopā ar apakšuzņēmējiem turpināja sakārtot piebraucamo ceļu abās tilta pusēs.
Vakar firma «Viadukts» paredzētajā vietā pāri Lielupei uzstādīja pontonu tiltu un sāka tā tehnisko pārbaudi, kā arī kopā ar apakšuzņēmējiem turpināja sakārtot piebraucamo ceļu abās tilta pusēs.
Nobraucamajam ceļam pils pusē uzklāts asfalta segums, jo šī piebrauktuve būs pastāvīga, bet Pārlielupes pusē piebraucamo ceļu kā pagaidu variantu klās šķembas. Uz piebraucamajiem ceļiem abās upes pusēs būs marķētas joslas gājējiem. Savukārt tumšajās diennakts stundās drošības nolūkos pontonu tilta abās pusēs būs izvietotas apgaismes iekārtas gājējiem.
«Viadukts» turpina arī nostiprināt pontonu tiltu, abās pusēs pie krasta zem pontoniem berot smiltis. Tilta būvniekiem to palīdz veikt divi Jelgavas ugunsdzēsēji hidrotērpos. Šajās dienās tilta nestspēja tiks pārbaudīta arī praktiski, laižot pāri 35 tonnas smago celtni. Bet ikdienā, kā informē Domes Pilsētsaimniecības departamenta direktors Aigars Ozols, pār pontonu tiltu nelaidīs tehniku, kuras svars pārsniedz 20 tonnu. Satiksmes ministrijas Autoceļu direkcija pieprasījusi, lai pār tiltu atļautu vienīgi sabiedriskā un operatīvā transporta, kā arī vieglo automašīnu kustību.
Tuvākajā laikā pie Dalbes, Loka maģistrāles, Atmodas un Miera ielas paredzēts izvietot informācijas stendus par iespējām braukšanai izmantot apvedceļu. Satiksmes kustību pār pontonu tiltu atklās 16. aprīlī pulksten 12. Tad arī kustībai tiks slēgts remontējamais Lielupes tilts. Autobusu parka Pārvadājumu daļas vadītājs Dainis Ansonskis aicina pasažierus ņemt vērā to, ka kustība pār pontonu tiltu noritēs ievērojami lēnāk un iespējama maršruta autobusu kavēšanās.