Pasažiere, kas izmanto 15. maršruta autobusu, «Ziņām» pauda neapmierinātību ar tā kustības grafiku. Proti, trešdien viņa pieturā pie Cukurfabrikas pārbrauktuves, gaidot autobusu, nostāvējusi pusotru stundu.
Pasažiere, kas izmanto 15. maršruta autobusu, “Ziņām” pauda neapmierinātību ar tā kustības grafiku. Proti, trešdien viņa pieturā pie Cukurfabrikas pārbrauktuves, gaidot autobusu, nostāvējusi pusotru stundu. Tas tāpēc, ka no novembra mainījušies autobusu atiešanas laiki, bet kā lai pasažieri tos uzzina?
Jelgavas Autobusu parkā (JAP) kundzei un citiem pasažieriem, kas interesējušies, teikts, ka uzņēmumam nav naudas, lai uzstādītu jauno sarakstu. Pirms tam 15. autobuss desmit gadu kursējis pēc ierastā grafika.
JAP komercdirektore Viktorija Ļubļinska informē, ka 15. maršruta autobusi pilsētā kursē no 1999. gada 1. jūlija. Laika gaitā maršrutā notikušas vairākas izmaiņas, tostarp no šā gada 1. novembra kustības grafikā. Par tām publicēts laikrakstā “Zemgales Ziņas”, informācija izvietota pilsētas autobusos. Turklāt uzņēmumā visu diennakti bez brīvdienām darbojas dispečera tālrunis 3045945, kur iespējams saņemt informāciju par visiem reisiem un JAP maršrutus apkalpojošo autobusu un mikroautobusu kursēšanas laikiem.
Pašlaik JAP izstrādā projektu, lai krasi uzlabotu iespējas informēt pasažierus par autobusu kustības sarakstiem, izmaiņām tajās un sniegtu citu informāciju. Līdzšinējā prakse nepārtraukti mainīt un atjaunot informācijas plāksnītes pieturvietās nav attaisnojusies. Informāciju par autobusu kustības sarakstiem, atiešanas laikiem, maršrutiem u.c. pasažieriem plānots izsniegt bez maksas.