«Skaidri apzinoties, ka reklāma ir galvenais radio peļņas avots, joprojām nepārprotami apgalvojam – svarīgākais vienmēr ir klausītājs. Pelnot naudu, esam izvirzījuši stingrus noteikumus sev un reklāmdevējam,» tā reklāmas sadaļā savā mājas lapā vēsta «Radio Skonto». Tomēr pašu deklarētie stingrie noteikumi kļuvuši vaļīgi sadarbībā ar Jelgavas Domi – pēc pašvaldības pasūtījuma rubrikā «Jelgavas pilsētas ziņas» no rītiem radio ēterā skan pēc preses relīzēm sagatavota informācija, un ne pašvaldība, ne radio vadība nedomā, ka klausītāji tādējādi tiek maldināti.
Vairākas reizes nedēļā no rītiem «Radio Skonto» dīdžeji klausītājus uzrunā, rubrikā «Jelgavas pilsētas ziņas» stāstot par pilsētā notiekošo. Taču atšķirībā no citiem medijiem, kuru lietotāji ziņu rubrikā sagaida žurnālistu gatavotu un tādējādi kritiski izvērtētu informāciju, radio klausītājiem netiek pateikts, ka «Jelgavas pilsētas ziņas» tiek gatavotas Jelgavas Domes sabiedrisko attiecību speciālistu kabinetos un ka par šo ziņu pārraidīšanu samaksā pašvaldība.Netiekot maldināti, jo pasaka, ka ziņasIedzīvotāju informēšanai un dažādu pasākumu reklāmai no pilsētas budžeta paredzēti 20 tūkstoši latu, tas palīdz pilsētai piesaistīt potenciālos investorus un tūristus, «Ziņas» informē Jelgavas pašvaldības pārstāve Egita Veinberga. «Diemžēl vietējie reģionālie masu mediji nenodrošina aktuālās informācijas pieejamību plašam iedzīvotāju lokam un savā dienas kārtībā bieži vien neiekļauj iedzīvotājiem nozīmīgu informāciju,» pašvaldības nostāju pauž E.Veinberga. «Tādēļ pašvaldība meklē dažādas iespējas sniegt precīzu un objektīvu informāciju par aktualitātēm Jelgavā arī valsts mēroga medijos.» Pašvaldības apgalvojumu, ka «mediji nosaka sadarbības formas», apšaubīt liek «Radio Skonto» programmu direktora Valda Meldera atziņa par radio nespēju klausītājiem skaidri pateikt, ka «Jelgavas pilsētas ziņas» ir apmaksāta reklāma. «Tam būtu jānāk no reklāmas pasūtītāja, jo mēs bez reklāmdevēja piekrišanas reklāmas vēstījumā tik būtiskas izmaiņas nedrīkstam veikt. Bet varam ar reklāmdevēju par to runāt,» viņš saka.Savukārt Jelgavas pašvaldība pašas sagatavoto preses relīžu lasīšanu ēterā dēvē par «informatīvo bloku», nevis reklāmu. «Bloka sākumā un beigās tiek uzsvērts, ka tās ir Jelgavas pilsētas ziņas, līdz ar to nav pamata apgalvot, ka iedzīvotāji tiek maldināti,» skaidro E.Veinberga. Pašvaldībai pozitīvo ziņu pārraidīšana radio izmaksā 2952,95 latus (bez PVN). Piedāvās stingrāku reklāmas atdalīšanuŅemot vērā likuma prasības un risku, ka cilvēks varētu sajaukt komercinformāciju ar pašu brīvi izvēlētām ziņām, nevienu apmaksātu tekstu «Radio Skonto» nelasa tie paši cilvēki, kuri lasa ziņas, uzsver V.Melderis. Tādēļ Jelgavas pilsētas ziņas un citus apmaksātus sludinājumus lasa tikai dīdžeji vai programmas vadītāji. Tomēr sarunā ar «Ziņām» radio vadības pārstāvis piekrīt, ka klausītājam, kas nepārzina normatīvus un radio darba specifiku, varētu būt grūtības atšķirt, vai par pašvaldībai glaimojošajām ziņām ir samaksāts. V.Melderis sola piedāvāt Jelgavas pašvaldībai, ka pirms vai pēc tās reklāmas atskaņošanas tiek pateikts – par šo informāciju samaksājusi pašvaldība.