“Ezis virtuvē”, kas sagādā veselīgus gardumus 2

Ierauga bagete, ierauga maize ar sēklām, tradicionālā ierauga maize un vēl maizīte ar īpašām garšām... Izskatās interesanti un “ņammīgi”. Kad sazvanu veikalā noskatītas maizītes cepējus, atsaucas Žanis Andersons un piekrīt sarunai attālināti, kā jau tas tagad mājsēdes laikā nereti notiek. “Esam pašā sākumā, cepam mazos apjomos, nodarbojamies ar mājražošanu savā virtuvē, audzējam muskuļus,” viņš raksturo pašreizējo darbošanos, atklājot, ka nākotnes vīzijā tad, kad beigsies pandēmija, ir sava ceptuvīte un beķereja.

– Kā radās jūsu biznesa ideja? Kāds ir jūsu veiksmes stāsts?
Mums vienmēr ir bijusi sajūta, ka nepieciešams kaut kas savs – nodarbošanās, kurā varam apvienot darbu ar patīkamo. Mērķis – izveidot savu biznesu. Daudzi iesaka atrast biznesu lietā, kas pašam patīk. Un tā arī darījām, sākotnēji sapratām, kas mums patīk un ar ko varētu darboties. Tā solīti pa solītim nonācām pie idejas par maizes gatavošanu, taču nevis ar raugu raudzētu, bet, kā kādreiz to darīja, – ar ieraugu. Sākotnēji ierauga maizes gatavošana bija hobija līmenī, pašu vajadzībām, bet maizītes tapšanas process aizrāva. Gan gatavošanas, gan iznākuma ziņā, jo, lai arī katrs kukulītis top pēc vienādas tehnikas, iznākums katru reizi bija atšķirīgs. 
Mūsdienu skrejošajā pasaulē cilvēki vienu brīdi bija piemirsuši par sevi un veselību, bet tagad ir sajūta, ka aizvien vairāk sāk piedomāt tieši par uzturu un cik kvalitatīvu pārtiku lieto ikdienā. Mēs pagaidām esam vēl mazi un tikai lielā ceļa priekšā, bet mūsu nostāja pret tradicionālu, kvalitatīvu un vērtīgu pārtiku ir un būs mūsu stāsts. Jo tikai tā varam nodrošināt saviem klientiem šo vērtīgo produktu. 

– Kāds ir jūsu uzņēmuma rašanās stāsts, vēstījums, ko vēlaties nodot pasaulei?
Pēc būtības stāsts ir garš, bet arī īss, jo doma par savu biznesu mūsu prātos jau ilgi brieda, bet 2020. gada rudenī pēkšņi nonācām pie secinājuma, ka ir īstais brīdis sākt un ir jāsāk. Ideja par ierauga maizi bija, vajadzēja tikai realizēt oficiālo daļu, lai varam nodrošināt visas prasības. 
Ideja par zīmolu “Ezis virtuvē” atnāca pēkšņi, jo, mūsuprāt, ezis vienmēr sagādā sev veselīgus gardumus un nebaidās izzināt pasauli. Un tas arī slēpj mūsu vēstījumu pasaulei – mēs paši esam atbildīgi par sevi un savu veselību. Protams, šad un tad arī pasmejamies, ka savā ziņā “Ezis virtuvē” simbolizē to, ka maizes cepējai nepatīk, ja viņu virtuvē traucē, un citreiz var atpukstēt pretī. 

Visu interviju lasiet 4.februāra “Zemgales Ziņās”

Foto: no “Ezis virtuvē” albuma

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Ziņkārīgais

Kur to var iegādāties? Kas tas par stilu - nekad nenorādot adresi!?

pirms 2 mēnešiem, 2021.02.09 01:18

Ekonomika