Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

Gada laikā trīskāršojusies interese par pasākumu biļešu apdrošināšanu

Gada laikā trīskāršojusies interese par pasākumu biļešu apdrošināšanu, informēja risku apdrošinātāja “If P&C Insurance” (“If”) Latvijas filiāles pārstāvji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kompānijā norāda, ka kultūras un sporta pasākumu joma līdz ar Covid-19 ierobežojumu atcelšanu ir darbojusies ļoti dinamiski. Aktīvi tiek apmeklēti gan koncerti, teātra izrādes, gan cita veida, tostarp sporta, pasākumi. Tomēr pieredzētais pandēmijas laikā un tā sekas ir radījušas jaunu paradumu – izmantot biļešu apdrošināšanu, tādējādi pasargājot savas finanses, kas iztērētas par kārotā pasākuma biļeti, ja gadījies kas neparedzams.

“If” pārstāvji skaidro, ka, rūpīgi plānojot savu kultūras dzīvi, biļetes tiek iegādātas laicīgi, tomēr bieži vien var rasties neparedzēti iemesli, kāpēc pasākumu nav iespējas apmeklēt, piemēram, vakarā ir plānots koncerta apmeklējums, taču pa dienu gūta trauma, paslīdot uz ledus, kas liedz pārvietoties.

Kā norāda “If” korporatīvā īpašuma produkta vadītājs Jānis Strods, šobrīd lielākoties plānotos pasākumus atceļ tieši traumu un negaidītas (savas vai ģimenes locekļu) saslimšanas dēļ. Lai arī pasākumu biļešu apdrošināšana vēl nav ļoti populāra, redzams, ka interese pieaug ļoti strauji. Novērots, ka vislielākā interese ir par teātra un koncertu biļešu apdrošināšanu, kuru ieejas biļetes ir dārgākas par 30 eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Līdz šim lielākā apdrošinātās biļetes cena, kas ir atmaksāta, ir bijusi 112,68 eiro, informē “If” pārstāvji.

Lai arī pasaulē pasākumu biļešu apdrošināšana ir ierasta prakse, Latvijā šāda iespēja ir tikai no 2021.gada jūlija. Statistikas dati liecina, ka gada laikā interese par biļešu apdrošināšanu ir trīskāršojusies. Tomēr, lai arī ir pieejama biļešu apdrošināšana, cilvēki ir kļuvuši piesardzīgāki ar pasākumu biļešu iegādi iepriekšpārdošanā, jo dati rāda, ka, ja 2021.gadā biļetes tika iegādātas piecus mēnešus pirms notikuma, tad pērn iedzīvotāji biļešu iegādi veica trīs mēnešus pirms pasākuma.

AS “Piletilevi Group” valdes loceklis un izpilddirektors Jānuss Beilmans skaidro, ka biļešu apdrošināšana cilvēkiem dod lielāku pārliecību biļetes iegādāties iepriekšpārdošanā. Tomēr vēl joprojām nākas klientus izglītot, ka apdrošināšana nesedz kļūdaini iegādātas biļetes. Apdrošināšanu biļešu iegādes procesa laikā iespējams pievienot visām biļetēm ar cenu virs 20 eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pakalpojums pieejams tiešsaistes vietnēs visā Baltijā: Latvijā – www.bilesuserviss.lv, Igaunijā – www.piletilevi.ee un Lietuvā – www.bilietai.lt.

Foto: pixabay.com

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.