Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

“H.A.Brieger” investē 100 000 eiro ikonisko smaržu “Rīgas ceriņi” jaunradīšanā

Kosmētikas ražotājs “H.A.Brieger” spēris nozīmīgu un patērētāju ilgi gaidītu izaugsmes soli, turpinot attīstīt smaržu piedāvājumu. Ar mērķi apliecināt Latvijā tik ļoti mīlētā zīmola “Dzintars” spēku un jaunradi jaunajai lietotāju paaudzei, no jauna atsākta ikonisko smaržu “Rīgas ceriņi” ražošana mūsdienīgā interpretācijā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Tagad veikalu plauktos šo parfimērijas ūdeni 60 ml tilpumā varēs atpazīt pēc jaunā nosaukuma “Lilac of Riga”, kura košāsceriņu smaržu notis ir papildinājuši izteiksmīgie pačūlijas un tabakas aromāti. Kopējās investīcijas, kuras uzņēmums ir ieguldījis smaržu kompozīcijas uzlabošanā, jaunā iepakojuma un produktu dizaina izstrādē ir virs 100 tūkstošiem eiro, informē uzņēmums.

“Esam cerību pilni, ka ne tikai Rīgas, bet arī visas Latvijas jaunatne novērtēs jauno “Lilac of Riga” (iepriekš – “Rīgas ceriņi”) aromātu, kas ir mūsu, “H.A.Brieger”, nākamais nozīmīgais solis “Dzintars” zīmola atjaunošanā. Izstrādājot jauno smaržu kompozīciju, iedvesmojāmies no mūsdienu Rīgas urbānās sajūtas, ko iemieso šeit dzīvojošie un studējošie jaunieši – cerību, ambīciju, un radošuma pilnie.

“Lilac of Riga” ir leģendāro 1952. gadā radīto smaržu reinterpretācija – saglabājot pamatformulu, pievienojām tai aktuālāku “skanējumu” gan aromāta, gan arī noformējuma un komunikācijas ziņā. Tagad šīs smaržas pulsēs vienā ritmā ar šodienas Rīgas “jaunajiem ceriņiem”,” komentē “H.A.Brieger” līdzīpašniece un vadītāja Anastasija Udalova.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Aromāts drosmīgām, brīvām un atvērtām

Jauno “Lilac of Riga” smaržu kompozīcijas augšējās jeb virsnotis veido siltās un nostaļģiskās pavasara vēsmas – ciklakmens, ceriņi un citrusaugļi, kas saplūst vienotā harmonijā. Tad seko saldās pamatnotis – jasmīns, heliotrops, plūmju sīrups un pačūlija, kas aromātā ienes vairāk krāsu. Noslēgumā – piesātinātās ambras un pikantās klinšu rozes, kanēļa, tabakas un sandalkoka notis atstāj paliekošu iespaidu uz visām maņām.

Iepakojums kā oda Rīgai

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Dzintars” ražotājs “H.A.Brieger” lepojas ar savām Latvijas saknēm, tāpēc jaunradīto smaržu “Lilac of Riga” iepakojuma dizains ir veidots kā oda Latvijas galvaspilsētai un tās jauniešu iecienītajām kultūrvēsturiskajām vietām. Produkts pieejamas trīs dažādos iepakojumos, tamdēļ to iespējams kolekcionēt – ar “Latvijas Nacionālās Operas un Baleta”, “Latvijas Nacionālā mākslas muzeja” un pie tā skeitojošās jaunietes fotogrāfijām. Uz iepakojuma redzamo bilžu autore ir ukraiņu izcelsmes fotogrāfe Marjana Šafro – viņa iedvesmu smaržu fotosesijai guva arī tādās arhitektūriski nozīmīgās Rīgas vietās kā Alberta iela, “Melngalvju nams” un Vecrīga.

Vēstures fakti

Smaržām “Rīgas ceriņi” ir 70 gadu sena vēsture. Tās 1952. gadā izveidoja talantīgā parfimēre M. Artjuškova, bet attīstīt pavasarīgi svaigo un piesātināto ziedu aromātu kompozīciju fabrikas “Dzintars” laboratorijā turpināja galvenā parfimēre B. Švarcmane, inženiere-tehnoloģe A. Paško un parfimēre M. Gulbe. “Rīgas ceriņi” ir vienīgās smaržas, kas tika ražotas visā fabrikas darbības laikā. Šis ikoniskais produkts 1958. gadā kļuva par pirmo “Dzintars” kolekcijas aromātu, kas saņēmis prestižo balvu “Pasaules izstādē” Briselē, tādejādi kļūstot par zīmola vizītkarti.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

2021. gada rudenī “H.A.Brieger” ierobežotā 500 flakonu daudzumā un ar vēsturisko aromāta formulu atsāka “Rīgas ceriņu” ražošanu. Šīs smaržas radīja lielu pircēju interesi, kā arī pārliecību, ka ir pienācis laiks tās uzlabot. Tāpēc 2022. gada rudens modernajā Latvijas parfimērijas rūpniecībā ir sācies ar nozīmīgu notikumu – smaržas “Rīgas ceriņi” ir pārtapušas par “Lilac of Riga” ar jaunradītu aromātu kompozīciju, kuras recepti atjaunoja un papildināja “H.A.Brieger” produktu izstrādes eksperti.

Aromāta iedvesmota dziesma

Pirmo reizi “Dzintars” smaržu vēsturē un par godu jaunradītajam aromātam “Lilac of Riga” radīta identiska nosaukuma dziesma. Tās autors ir komponists un mūzikas producents Rūdolfs Macats, bet vokālu izpilda Nansija Garkalne. Dziesma radīta elektroniskās mūzikas stilā un ar jaunību un brīvību manifestējošiem vārdiem, tādējādi ļaujot “Lilac of Riga” aromātu ne vien sajust, bet arī saklausīt: https://soundcloud.com/vestnieksofficial/lilac-of-riga.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pieejamība veikalos

Jaunās “Lilac of Riga” smaržas ir nopērkamas ekskluzīvi tikai Latvijā – “Dzintars” internetveikalā www.dzintars.lv, parfimērijas un kosmētikas veikalu tīklā “Douglas” un citviet.

Par “H.A.Brieger”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Zīmola “Dzintars” kosmētikas ražošanas pirmsākumi ir meklējami 1849. gadā, kad Heinrihs Ādolfs Brīgers Rīgā dibināja ziepju un parfimērijas fabriku, kas vēlāk triju paaudžu laikā iekļuva Latvijas lielāko kosmētikas ražotāju vidū. Uzņēmuma jaunie īpašnieki iegādājās ražotni ar mērķi atgriezties pie Brīgera pieejas – lēnām, izsvērti un rūpīgi veidot produktus mūsu laika dinamiskajai pasaulei. Tāpēc uzņēmuma un ražotnes nosaukums ir mainīts uz vēsturisko – “H.A.Brieger”, bet kosmētikas produktiem saglabāts zīmols “Dzintars”.

Kosmētikas ražotāja “H.A.Brieger” lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums “Skinest Group”, kas strādā desmit valstīs, nodarbinot vairāk nekā 1400 cilvēkus. “Skinest Group” pieder 67% uzņēmuma “H.A.Brieger”, savukārt 33% pieder uzņēmuma vadītājai Anastasijai Udalovai. “H.A.Brieger” ir saņēmis kvalitātes vadības un labas ražošanas prakses sertifikātus ISO 9001 un GMP jeb ISO 22716. Vairāk informācijas par uzņēmuma un tā zīmoliem: www.dzintars.lv.

Foto: publicitātes

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.