Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

Stājas spēkā vilcienu kustības ziemas sezonas grafiks

No šodienas stājas spēkā vilcienu kustības ziemas sezonas grafiks.

No šodienas stājas spēkā vilcienu kustības ziemas sezonas grafiks, aģentūru LETA informēja AS “Pasažieru vilciens” pārstāvji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Grafiks plānots, ņemot vērā pasažieru pārvietošanās ieradumu izmaiņas, iestājoties gada aukstākajam laikam. Jaunā saraksta veidošanā ir ņemta vērā arī informācija par dzelzceļa “Rail Baltica” projekta plānoto būvniecības darbu grafiku un citas izmaiņas.

Savukārt 16.decembrī pirmais vilciens dosies līdz jaunajam maršruta galapunktam – pieturpunktam “Indra”. Paredzēts, ka vilcieni ieradīsies Indrā ceturtdienās un piektdienās un atstās to piektdienās un sestdienās, lai caur Krāslavu dotos uz Rīgu.

Izmaiņas līdz ar jauno grafiku ir gaidāmas arī vilcienu satiksmē ar Rēzekni. Turpmāk ekspresreisi no Rīgas uz Rēzekni un atpakaļ kursēs katru dienu, ne tikai brīvdienās, kā līdz šim. 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Iespējamas arī citas izmaiņas kustības sarakstos, tādēļ pasažieri aicināti sekot līdzi aktuālajai informācijai par reisiem uzņēmuma mājaslapā sadaļā “Izmaiņas”. Savukārt precīzu vilcienu kursēšanas grafiku “Pasažieru vilciens” iesaka skatīt interaktīvajā vilcienu kustības sarakstā. Mājaslapā un mobilajā lietotnē publicētais vilcienu kustības saraksts, kas redzams 10 dienas iepriekš, ietver visas aktuālās izmaiņas.

Ziema ir atnākusi strauji un sniegota, un vilcienu satiksmē tas nozīmē arī iespējamus traucējumus vilcienu kustībā kupenu uz sliedēm, zem sniega nolīkušu koku un apsarmojušu vadu dēļ.

Sniegputenis var ietekmēt pārmiju pārvedu darbību, un ir iespējama vilcienu kavēšanās.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vienlaikus “Pasažieru vilciens”aicina pasažierus būt uzmanīgiem uz perona, gaidot vilcienu, jo šādos apstākļos tas pietuvojas klusāk, neredzamāks un ar sniega mākoni pa priekšu.

Sinoptiķi brīdina, ka periodiski varētu veidoties atkala, kas dzelzceļa satiksmē nozīmē arī apledojušus elektrības vadus. Uz kontakttīkla izveidojusies ledus kārta vai sarma var izraisīt strāvas padeves pārrāvumus.

Dzīvē tas izpaužas kā dzirksteļošana virs vagona. Lai arī elektrovilciena strāvas noņēmējs brauciena laikā atbrīvo kontakttīklu no apledojuma, tomēr šādi apstākļi var izraisīt strāvas noņēmēja bojājumu vai sliktākajā gadījumā var gadīties vadu pārrāvums. Līdz ar to ir iespējami traucējumi vilcienu kustībā un grafika ievērošanā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Informāciju par operatīvajām izmaiņām vilcienu satiksmē varat uzzināt “Pasažieru vilciena” mājaslapā un mobilajā lietotnē, tāpat pa tālruni 67232135 Klientu apkalpošanas centrā no pulksten 7.00-19.00, “Latvijas Dzelzceļš” uzziņu dienestā 80021181 vai satiksmes uzziņās 1188.

“Pasažieru vilciena” apgrozījums šogad deviņos mēnešos bija 32,52 miljoni eiro, kas ir par 1,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa pirms uzņēmumu ienākuma nodokļa samazinājās par 48,2% un bija 421 903 eiro.

Šogad deviņos mēnešos “Pasažieru vilciens” pārvadāja 8,266 miljonus pasažieru, kas ir par 18,9% mazāk nekā 2020.gada deviņos mēnešos, kā arī par 8,8% mazāk, nekā plānots.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Foto: AS”Pasažieru vilciens”

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.