Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt
casibom giriş casibom bahsegel jojobet

6. klases skolēni šodien kārto diagnosticējošo darbu; Jelgavas 4. sākumskolā tā norise pārcelta uz martu

Lai secinātu, kādā līmenī ir skolēnu lasīšanas, klausīšanās, rakstīšanas un runāšanas prasmes, šodien, 16. februārī, 6. klases skolēniem, bet rīt, 17. februārī, 3. klases skolēniem būs diagnosticējošais darbs mācību valodā. Jelgavas Izglītības pārvaldē informē, ka 6. klasēs Jelgavas skolās mācās 676 skolēni, bet 3. klasēs – 673.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Augstās Covid-19 saslimstības un pedagogu darbnespējas dēļ pārbaudes darbu šonedēļ nekārtos Jelgavas 4. sākumskolas skolēni – viņiem diagnosticējošais darbs pārcelts uz martu. Pārbaudes darbs 6. klasēm 4. sākumskolā no 16. februāra pārcelts uz 9. martu (6. klasēs mācās 159 skolēni), bet 3. klasēm pārbaudes darbs no 17. februāra pārcelts uz 2. martu (3. klasēs mācās 160 skolēni), informē Jelgavas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē.

Valsts izglītības satura centrs informē, ka diagnosticējošais darbs tiek organizēts, lai pārbaudītu skolēnu pamazināšanas un prasmes atbilstoši mācību priekšmeta standarta prasībām, beidzot 3. un 6. klasi. Jāpiebilst, ka diagnosticējošais darbs notiks arī tad, ja klasēm mācību process šobrīd tiek organizēts attālināti. Pēc pārbaudes darba skolēns sadarbībā ar skolotāju līdz mācību gada beigām varēs pilnveidot/nostiprināt savas prasmes.

Diagnosticējošo darbu vērtē, iegūto rezultātu izsakot procentos. Vērtējums neietekmē ne semestra, ne gada vērtējumu. Taču pēc darba novērtēšanas skolotājs sniedz atgriezenisko saiti skolēnam un viņa vecākiem, un viņiem ir iespēja iepazīties ar skolēna veikto un skolotāja novērtēto darbu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pārbaudījuma norise plānota tā, lai līdz pavasara brīvlaikam skolēni būtu diagnosticēti un līdz mācību gada beigām varētu pilnveidot vai nostiprināt savas prasmes, kā arī turpināt plānoto tēmu apguvi.

Ja kādu tēmu, kas iekļauta diagnosticējošajā darbā, klasē objektīvi bija paredzēts apgūt vēlāk, tad skolotājs pieņem lēmumu uzdevumu par šo tēmu nepildīt un par to informē visus klases skolēnus. Diagnosticējošā darba vērtējumu tas neietekmē.

Foto: Valsts izglītības satura centrs

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.