No šā gada 5.janvāra akciju sabiedrība «Pasažieru vilciens» sadarbībā ar «Mobilly» norēķinu sistēmu piedāvā iegādāties vilciena biļeti ar mobilā tālruņa īsziņu. Trešdien šis pakalpojums tiks prezentēts Jelgavā, jo vilciena maršruts Jelgava – Rīga izvēlēts kā šā jaunuma pilotprojekts.
Kā «Ziņas» informē akciju sabiedrības «Pasažieru vilciens» sabiedrisko attiecību speciālists Egons Ālers, pirmos trīs mēnešus šis pakalpojums būs pieejams pasažieriem tika posmā Rīga – Jelgava. Ja pakalpojums gūs pasažieru atsaucību, vilcienu biļešu tirdzniecība ar īsziņu palīdzību pakāpeniski tiks ieviesta visā Latvijā.Lai iegādātos biļeti ar SMS, ir jāatver «Mobilly» konts, kuru var papildināt ar bankas maksājumu karti, kā arī iegādājoties priekšapmaksas kodu «Narvesen» vai «Plus Punkts» kioskā. Biļetes iegādei jāsūta īsziņa, norādot iekāpšanas un izkāpšanas staciju kodus. Atbildes īsziņā saņemtais biļetes numurs jāuzrāda konduktoram. SMS biļete ir derīga iegādes dienā vienam braucienam izvēlētajā maršrutā. Komisijas maksa – 20 santīmi, kas ir lētāk nekā iegādājoties biļeti pie konduktora. Lietošanas instrukciju un staciju kodus var saņemt «Pasažieru vilciena» biļešu kasēs, interneta vietnē «www.mobilly.lv» vai zvanot 1859.Jelgavas virziens izvēlēts arī pilotprojekta «Pasažieru vizuālās informācijas sistēmas» realizācijai. Šobrīd Jelgavas stacijā, līdzīgi kā lidostās, ir izvietoti monitori ar informāciju par vilcienu pienākšanas un atiešanas laikiem. Tuvākajā laikā šādus monitorus uzstādīs arī Olaines stacijā, bet tālākā nākotnē – lielākajās dzelzceļa stacijās visā valstī.