Ar nesošajām metāla konstrukcijām pārklāts topošais 36 metrus garais tilts uz Vanzāres salu, kas atrodas Lielupē apmēram kilometru lejpus Liepājas – Rīgas šosejas tilta un kurā firma «Vima 1» būvē atpūtas kompleksu.
Topošā tilta un salas atpūtas kompleksa īpašnieku firmas «Vima – 1» pārstāvis Viktors Logļiņecs stāsta, ka darbi izmaksā dārgi, jo pie tilta top arī jauns no vietējā Kalnciema dolomīta uzbērts pievedceļš. Taču, lai šo atpūtas kompleksu tālāk attīstītu, būve ir ļoti nepieciešama. Līdzšinējais ar cilvēka spēku darbināmais prāmis, kas Vanzāres salu savienoja ar krastu, bija nedrošs. Par to liecina traģiskais fakts, ka 2007.gada 12.oktobrī vētrā, no šī prāmja automašīnai iegāžoties upē, gāja bojā firmas «Vima – 1» agrākais īpašnieks Valērijs Manzjuks.Tilta būvdarbu vadītājs no firmas «M.A. – Taka» Rihards Nāburgs atzīst, ka objektā viss rit kā plānots, un darbs līdz Jāņiem būs pabeigts. Tilts projektēts pirms vairākiem gadiem, bet celtnieki šeit strādā kopš pērnā gada rudens. Valgundes novada domes Būvvaldes vadītājs Arnis Ozols skaidro – projektā paredzēts, ka, uzbūvējot tiltu, tiks norakts pār Vanzāri nobērtais pagaidu dambis, uz kura patlaban darbojas celtnieki.Divdesmit hektāru lielajā Vanzāres salā firma «Vima – 1» uzbūvējusi piecas nelielas guļbūves – atpūtas namiņus, saimniecības ēku, pirtiņu, iekopusi dārzu, kā arī sākusi izbūvēt laivu piestātni un citus infrastruktūras objektus.«Vima – 1» deviņdesmitajos gados ir saņēmusi Latvijas Vides ģeoloģijas un metereoloģijas aģentūras atzinumu, ka projektētais atpūtas centrs nav plūdu apdraudēts. Šeit veikti vairāki zemes uzbērumi. Tīreļu ciema iedzīvotāja Dace Meldere stāsta, ka «Vima – 1» darbošanās šajā pusē ienesusi optimistiskas pārmaiņas.