Šopavasar apritēs divi gadi, kopš pašvaldība iedzīvotāju informēšanai par tās darbiem izveidojusi atsevišķu struktūrvienību – aģentūru «Zemgales INFO». Tās darbībai no pilsētas budžeta kopā ar šim gadam plānotajiem līdzekļiem būs iztērēti ap 700 000 latu, taču pašvaldība nespēj sniegt pamatotu vērtējumu, cik efektīvs un lietderīgs ir tās darbs un naudas izlietojums.
Par nodokļu maksātāju naudu uzturētās aģentūras galvenais pienākums ir pašvaldības avīzes izdošana. Aģentūra arī uztur interneta portālu, reizi gadā nodrukā pilsētas kalendāru un pašvaldības darba publisko pārskatu, kā arī sagatavo iespiešanai bukletu par Jelgavu. Aģentūrā ir 11 darbinieki, un viņu atalgojumam no aģentūras 302 161 lata šāgada budžeta plānots izlietot 104 454 latus, izdevuma piegādei tērēs 43 524 latus bez PVN, bet vairāk nekā 4000 latu izmaksās televīzijas programmas publicēšana. Lielākā daļa līdzekļu pārpalikuma segs laikraksta drukāšanas izdevumus. Aģentūra «Zemgales INFO» ir vienīgā mūsu pašvaldībā, kam vietvara šogad ļāvusi tērēt vairāk līdzekļu nekā pērn, kad tai no budžeta tika ap 278 000 latu. Salīdzinājumam – Liepājā pašvaldības informatīvo izdevumu «Katram Liepājniekam», kas iznāk 11 reizes gadā, šogad izdos par 39 600 latiem, un tā veidošana ir Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas kopīgs darbs. Krietni taupīgāki par jelgavniekiem ir arī daugavplieši – tur pašvaldības izdevuma veidošanai un citiem mārketinga pasākumiem pilsēta tērēs 21 tūkstoti latu.Kura Latvijas pašvaldība sabiedrības informēšanai izlieto 50 reizes mazāk līdzekļu nekā Jelgava? Vai mūsu pilsēta ir vienīgā Latvijā, kas šim nolūkam izveidojusi atsevišķu struktūrvienību ar simtiem tūkstošu latu budžetu? Kā un vai šādu «ūnikumu» cenšas izskaidrot Jelgavas mērs Andris Rāviņš? Lasiet trešdienas, 25.februāra, «Zemgales Ziņās».