Piektdiena, 12. decembris
Otīlija, Iveta
weather-icon
+-2° C, vējš 0.89 m/s, A-DA vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Psihologi - jaunas formas meklējumos

Līdz ar novadu izveidi un finansēšanas modeļa «Nauda seko skolēnam» ieviešanu pārmaiņas sagaidāmas arī skolu atbalsta personāla darbībā. Jelgavas rajona izglītības psihologi jau pašreiz meklē jaunus risinājumus, kā nākamgad turpināt palīdzēt bērniem apgūt mācību programmu.

«Izglītības psihologa mērķis ir būt līdzās bērnam, kad viņš mācās, lai palīdzētu un nodrošinātu viņam tādu vidi un apstākļus, ka skolēns varētu izglītoties saskaņā ar savām psiholoģiskajām īpatnībām un saņemtu vien sev nepieciešamo izglītības veidu, attieksmi un iedrošinājumu. Šai vīzijai nevajadzētu mainīties,» pārliecināta Jelgavas rajona padomes Skolu psiholoģiskās palīdzības un izglītības centra (PPIC) vadītāja Ilze Āna. Kaut gan centra darbībā gaidāmas izmaiņas, viņa nākotnē raugās optimistiski. Nākotnes attīstību PPIC vadītāja saskata līdzīga centra vai dienesta organizēšanā, paplašinot funkcijas, jo «tikai izglītības psiholoģija ir ļoti liela greznība,» norāda I.Āna.«Ieviešot modeli «Nauda seko skolēnam», izglītības iestādes vadītājam būs pilnīga vaļa, kā viņš tērēs līdzekļus. Pieļauju, ka mazajām skolām nāksies domāt, kā nodrošināt psihologa pakalpojumus, kamēr lielajām būs ievērojami budžeti un, iespējams, viņi pašā mācību iestādē varēs organizēt savu dienestu,» teic I.Āna.Vairāk par šo tēmu – ceturtdienas, 12.marta, «Zemgales Ziņās».

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.