Izbūvēts tilts un līdz ar to palielināta tā nestspēja, paplašināta brauktuve un ietves, ierīkots jauns apgaismojums, sakārtots asfaltbetona segums apbraucamajā ceļā pa Eglaines ielu 1,87 kilometru garumā – tie ir galvenie ieguvumi, ko pēc nepilnu gadu veiktās Iecavas tilta rekonstrukcijas varēs baudīt iedzīvotāji.
Kaut arī rekonstruēts krīzes laikā, kad celtniecībā cenas kritušās pat uz pusi, Iecavas upes tilta pārbūves izmaksas valstij nav izdevies nokaulēt, un ceturtdien satiksmei atklātā pārbrauktuve no budžeta prasījusi 1,3 miljonus latu. «Latvijas valsts ceļi» atzīst, ka pat apzināti izvairās līgumos iekļaut nosacījumus, kas ļautu darbu laikā pārskatīt cenas.Darbu veicēja – Latvijas – Lietuvas kopuzņēmuma «Viadukts» – komercdirektors Vladimirs Larionovs «Ziņām» teic, ka ceturtdien pulksten 13 tiltu vērtēs būvdarbu uzraudzīšanas komisija. Tā lems, vai ir kādas nepilnības un vai satiksmi var uzreiz arī atjaunot.«Mums šķiet, ka viss ir kārtībā,» saka komercdirektors, gan piebilstot, ka strādāt uz tiltiem nekad nav viegli. Savukārt darbu vadītāja vietnieks Andrejs Drugoveiko teic, ka nekādu lielu problēmu rekonstrukcijas laikā nav bijis, turklāt tilts atjaunots pat mēnesi agrāk, nekā bija paredzēts līgumā. Satiksmi pār to atjaunos pēc atlikušo darbu pabeigšanas. «Patlaban neredzam iemeslus, kas varētu kavēt 2.jūlijā atjaunot satiksmi pār tiltu,» uzsver «Latvijas valsts ceļu» Centra reģiona Jelgavas nodaļas vadītājs Jānis Lange.Skaidrojumu, kādēļ nav samazinājušās būvdarbu izmaksas, lasiet ceturtdienas, 2.jūlija, «Zemgales Ziņās».