Dzelzceļa līnijā Jelgava – Rīga ir novērots vismazākais pasažieru kritums, novērojuši akciju sabiedrības (AS) «Pasažieru vilciens» darbinieki. 1.novembrī, apritēs deviņi gadi, kopš Jelgavas – Rīgas elektrovilcienu līnijā katrā vilcienā darbojas konduktoru kontrolieru apkalpe. Tas nozīmē, ka ik vagonā ir pa amatpersonai, kurš būtībā ir tā saimnieks.
AS «Pasažieru vilciens» Rietumu pasažieru apkalpošanas nodaļas vecākā darba rīkotāja Lūcija Kalve, kuras atbildībā ir 74 darbinieki, atceras: «Deviņdesmito gadu sākumā konduktori kontrolieri sāka strādāt tikai dīzeļvilcienos, elektrovilcienos kārtība palika vecā. Tos pa reizei pārbaudīja konduktoru brigādes, taču bezbiļetnieku «zaķu» bija daudz un pīpmaņu (tamburos) arī. Jelgavas līnija bija Latvijā pirmā, kur eksperimentāli sāka strādāt konduktoru kontrolieru apkalpes. Rezultāts izrādījās iepriecinošs, un šo jaunievedumu ieviesa arī pārējās elektrolīnijās.»AS «Pasažieru vilciens» Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers piebilst, ka Jelgavas līnija bijusi avangardā arī vairākās citās jomās. Proti, tajā vispirms eksperimentāli tika ieviesta biļešu iegādes sistēma, izmantojot internetam pieslēgtu mobilo telefonu. Jelgavas stacijā pirmajā sāka darboties jaunais vilcienu saraksta tablo. Bet mūsdienās līnijā Jelgava – Rīga ir vismazākais pasažieru kritums – zem divdesmit procentiem.Vairāk par dzīvi uz dzelzceļa un ap to – sestdienas, 24.oktobra «Zemgales Ziņu» numurā.