Aptaujājot sporta preču tirgotājus visā Latvijā, «Latvijas Avīze» secinājusi, ka agrāk populāras bija kalnu slēpes, šogad vairāk pērk distanču slēpes. Ziemas sporta preču tirgotāji priecājas, ka ilgstošā aukstā un sniegotā laika dēļ būtiski palielinājušies pārdošanas apjomi un tukši ir gan slēpju, gan slidu plaukti.
Veikala «Sporta preces» Jelgavā vadītāja Nadežda Bondareva laikrakstam sacījusi, ka slēpes un to aprīkojums tiek pirkts vairāk. «Šobrīd pircēji aktīvi iegādājas slēpes un slēpju zābakus, tāpat stiprinājumus vairāk nekā citus gadus. Citu preču pārdošanas apjoms nav mainījies. Agrāk lielus pirkumus veica skolas, taču budžeta samazinājuma dēļ izglītības iestādes nevar atļauties šādus iepirkumus. Allaž esam gādājuši, lai cenas pircējam būtu draudzīgas, slēpes pārdodam aptuveni par 30 latiem, bet slidas – par 35 latiem. Interesanti, ka šogad cilvēki vairāk pērk preces peldbaseinam – peldbrilles, peldcepures un čības,» viņa stāsta. «Latvijas Avīze» arī raksta, ka veikalu tīklā «Rimi Latvia» ziemas sporta preču pārdošanas apjoms šogad pieaudzis aptuveni par 30 procentiem. Savukārt lielveikalu grupas «Maxima Latvija» preses sekretārs Ivars Andiņš stāsta, ka salīdzinājumā ar pagājušo gadu ziemas sporta preču pārdošanas apjoms palielinājies piecas reizes. Dažādos veikalos pat pietrūcis, piemēram, koka ragaviņu.