Līdz ar Lielās ielas un Dobeles šosejas rekonstrukciju pārtraukta pilsētas saimnieku Rīgas ielā veiksmīgi iesāktā tradīcija gājēju celiņos ar sarkaniem bruģakmeņiem iezīmēt joslas riteņbraucējiem, tādējādi uzskatāmi nodalot ietvi no veloceliņa, sestdien raksta laikraksts «Zemgales Ziņas». Pašvaldība neslēpj, ka šajā projektā priekšroka dota autovadītājiem – iela paplašināta līdz divām joslām abos virzienos, tādēļ nācies taupīt uz ietvēm. Savukārt atsevišķus veloceliņus drīkst izbūvēt normatīvos stingri noteiktā platumā.
Kā redzams Lielās ielas un turpinājumā Dobeles šosejas malās, ietves bruģa zīmējums veidots zigzagam līdzīgā rakstā, kombinējot pelēkus un brūnus akmeņus. Vietām ietvju sākumā ceļa zīmes rāda, ka turpinājumā ir celiņš gan gājējiem, gan velosipēdistiem. Taču uz ietvēm riteņbraucēju celiņš nezinātājam nav ieraugāms, jo bruģakmeņu zīmējums daudz neatšķiras no tā, kāds izveidots šaurākajās ietvēs bez riteņbraucēju celiņiem.«Protams, mēs būtu likuši sarkanu celiņu, ja vien to ļautu ietves platums,» saka ainavu arhitekts Andrejs Lomakins, kurš saskaņoja ietves vizuālo izskatu. Kad 2007. gada nogalē tika gatavots Dobeles šosejas rekonstrukcijas projekts, pašvaldība šajā tranzīta ielā kā prioritāti noteikusi automašīnu satiksmi. Tādēļ braucamā daļa izveidota platāka, ierīkotas divas joslas katrā virzienā, paredzot arī papildu nogriešanās joslas pie krustojumiem…Plašāk lasiet sestdienas, 15. maija, laikrakstā «Zemgales Ziņas».