Atsaucoties uz aicinājumu avīzē izteikt viedokļus par autobusu parka darbu, gribu paust savas un kaimiņos dzīvojošo pensionāru domas.
Atsaucoties uz aicinājumu avīzē izteikt viedokļus par autobusu parka darbu, gribu paust savas un kaimiņos dzīvojošo pensionāru domas.
Nezinu, kā citos maršrutos, bet Rīgas ielā gan kursē pārāk daudz satiksmes līdzekļu. Lielo autobusu reisi ir vajadzīgi zināmos laikos, kad ir liels pasažieru pieplūdums: no rīta, kad cilvēki dodas uz darbu, un vakarā, kad atgriežas mājās, kā arī uz skolas mācību sākumu un beigām. Nesaprotu, kam ir izdevīgi visu dienu dzenāt lielus autobusus ar dažiem pasažieriem. Varbūt lai paaugstinātu braukšanas tarifu? Labāk lai autobusi brauc retāk, bet noteiktos laikos un nepaaugstinot biļetes cenu.
Taksobusā jāmaksā 15 santīmu, tomēr cilvēki brauc labprāt. Vienīgi esmu ievērojusi, ka nezin kāpēc pasažieri tajos bieži neņem biļeti. Pēc kādiem aprēķiniem tad var noteikt, vai līnija nopelna, vai zaudē, ja nauda paliek šofera kabatā? Iespējams, tāpēc arī nav naudas, ko samaksāt par jaunajiem autobusiem.
Motorus labot gan nevajadzēja vest uz Poliju. Ja to darītu tepat Jelgavā, cilvēkiem būtu darbs. Vai tad mums nav labu speciālistu? Turklāt strādāt kvalitatīvi var iemācīties. Kad pastāv tik liela konkurence kā pašlaik, ikviens centīsies strādāt labi. Nebūs nekādu grūtību atrast aizstājēju plencim vai nemākulim.
Pagaidām izskatās, ka autobusu parks domā vairāk par prestižu un savu darbinieku algu paaugstināšanu.
Pensionāru grupas vārdā Valērija Svare