«Investorus piesaistīs, izbūvējot Ziemeļu pārvadu un attīstot lidlauka teritoriju» (23. janvārī)vietējā: Parasts Jelgavas Domes gājiens – sākumā pārdot pa lēto pēc tam pa dārgo nopērk atpakaļ.dzirkstele: Pārvads būtu lietderīgs, bet par dzelzceļa pieturu es diezgan šaubos, jo no centra autobuss ir labākais variants – līdz dzelzceļa stacijai tālu jāiet. Ja kāds brauc uz RAF no Rīgas, tad, visticamāk, ar savu auto. Es pat domāju, ka biežāki un vēlāki autobusu reisi uz RAF problēmu atrisinātu daudz lētāk un ātrāk nekā vilcienu apstāšanās rēgu pieturā.Vincents: Loka maģistrāles savienošana ar Dobeles šoseju būtu ļoti noderīga. Tas jau bija paredzēts, būvējot RAF masīvu.Jelgavniece: Vilciena pietura iepretim RAF rajonam būtu ļoti liels atvieglojums, jo tieši nokļūšana Rīgā viņiem ir ļoti apgrūtināta. Cukurfabrikas stacija par tālu, lai uz to ikdienā izstaigātu. Daudzi starppilsētu autobusi nemaz nedrīkst uzņemt un izlaist pasažierus RAF dzīvojamo māju rajonā, savukārt mikroautobusi ir vienmēr pilni jau no Jelgavas centra. Dzelzceļa stacija šajā rajonā ir ļoti laba un sen gaidīta ideja.«Meklē apsaimniekotāju kafejnīcai Mītavas tilta galā» (23. janvārī)interesanti: Tad, kad reāli uzņēmējs varētu sākt pelnīt pēc ieguldītajiem līdzekļiem 409 kvadrātmetru remontā, īres līgums jau būs beidzies. Līgumam vismaz jābūt uz 20 gadiem. Jo katram normālam uzņēmumam vajag apmēram desmit gadu, lai sāktu pelnīt!Tekla: Jātaisa remonts, jāmaksā nomas maksa 400×2=800 latu mēnesi un rudenī, ziemā, pavasarī jācieš zaudējumi, jo tā sala ir izpostīts tuksnesis… Nedomāju, ka atradīsies kāds gribētājs. Galvenais: Galvenais, lai šī kafejnīca neizveidojas par vietu, kur lasās dzērāji un narkotiķi. Un lai tur arī mazi bērni būtu gaidīti viesi ar viņu izvēlei atbilstošu cienastu.Ainārs: Jūtu, ka pēc gada tā būs pilsētas centrālā atpūtas vieta. Čakstes bulvāris skaists, tilts pats par sevi piesaista uzmanību, Pasta sala būs «konča». Kafenes tur tieši laikā.
Lasītāju atsauksmes www.zz.lv
00:01
24.01.2013
81