Sestdiena, 6. decembris
Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola
weather-icon
+4° C, vējš 0.89 m/s, D-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

76 procenti “Migar” pasažieru pakalpojuma kvalitāti vērtē kā labu

Lai
noskaidrotu klientu viedokli par sniegtā pakalpojuma kvalitāti,
servisu un uzklausītu ierosinājumus, pavasarī SIA “Migar”
anketēja pasažierus, informē SIA “B-Bus” pārstāve Maija
Lazdiņa.

“Migar” pasažieri izteica vērtējumu par dažādiem
jautājumiem: par vienotas elektroniskās norēķinu sistēmas
(e-talona) ieviešanu maršrutos, par maršrutiem, kustību
sarakstiem, reisu biežumu, autobusu kvalitāti, vadītāju
apkalpošanas kultūru, par sabiedriskā transporta ieviešanu pēc
pieprasījuma, kā arī nepieciešamību pagarināt maršrutu
galapunktu, lai tie būtu tuvāk dzīvesvietai.

57 procenti pasažieru pauda viedokli, ka vēlas, lai tiktu ieviests
e-talons, 30 procenti respondentu ikdienā iegādātos e-talonu ar
desmit braucieniem, savukārt 20 procenti tikai mēneša darba
dienām, un 18 procenti klientu izmantotu e-talonu ar 20 braucieniem.
Lielākā daļa pasažieru (42 procenti) e-talonu izmantotu
sabiedriskajā transportā no divām līdz trīs reizēm nedēļā,
28 procenti to izmantotu katru dienu, savukārt 16 procenti dažas
reizes mēnesī. Jelgavas novada iedzīvotāji biežāk brauktu ar
“Migar” sabiedrisko transportu, ja tiktu ieviests e-talons ar
apjoma atlaidēm, tā aptaujā norādīja 65 procenti respondentu.

Pēc aptaujas datiem, populārākie maršruti, kuros pasažieri
vēlas, lai tiktu ieviests e-talons, ir Jelgava–Kalnciems–Jelgava
(22 procenti), Jelgava–Līvbērze–Jaunbērze
(22 procenti), Jelgava–Eleja–Jelgava
(14 procenti) un Jelgava–Rīga–Jelgava
(14 procenti). 39 procenti “Migar” pasažieru ir apmierināti ar
autobusu kursēšanas biežumu, savukārt 41 procents vēlētos, lai
autobusi kursētu biežāk, norādot, ka atsevišķos maršrutos
gribētu, lai autobusi kursētu biežāk un vēlākās vakara
stundās, kā arī brīvdienās sabiedriskais transports būtu
pieejamāks.

Autotransporta direkcijas ideju – ieviest transportu pēc pasažieru
pieprasījuma –
“Migar” pasažieri (51 procents) vērtē pozitīvi, jo no
attālākām apdzīvotām vietām iedzīvotājiem būtu iespēja
nokļūt uz dažādām pašvaldības iestādēm. Tāpat atsevišķos
maršrutos iedzīvotāji vēlētos, lai pārvadātājs ieviestu
papildu reisus, kuros ir liela pasažieru plūsma.

Kopumā vērtējot “Migar” pakalpojuma kvalitāti un servisu,
tostarp autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru, 76 procenti
pasažieri tos vērtē kā labus. Autobusu vadītājus pasažieri
vērtē kā laipnus un izpalīdzīgus. Pasažieri nākotnē vēlētos
jaunākus autobusus, kas būtu aprīkoti ar siltā un aukstā gaisa
regulēšanas sistēmu. Izvērtējot visus pasažieru ierosinājumus,
“Migar” izskatīs iespējas, kuri ierosinājumi sadarbībā ar
Autotransporta direkciju ir dzīvotspējīgi un īstenojami dzīvē.

Aptaujā piedalījās 139 pasažieri vecumā no 18 gadiem.

Pasažieru pārvadājumus reģionālos vietējas nozīmes maršrutos
SIA “Migar” nodrošina kopš 1998. gada. Uzņēmumā strādā 28
autobusu vadītāji, kuri pasažierus pārvadā 30 maršrutos.

Pagājušā gada nogalē SIA “B-Bus” iegādājās SIA “Migar”,
kas nodrošina reģionālos vietējas nozīmes pasažieru
pārvadājumus Jelgavas novadā.


Foto: Raitis Puriņš

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.