Augusta pirmās nedēļas nogalē sacensības «Panevēža 2000» aizvadīja autorallija sportisti. Lietuvā jelgavniekiem Armandam Maspānam un Normundam Aizkalnam izdevās braukt ātrāk par Ivara Caunes un Andra Šimkus ekipāžu.
Augusta pirmās nedēļas nogalē sacensības «Panevēža 2000» aizvadīja autorallija sportisti. Lietuvā jelgavniekiem Armandam Maspānam un Normundam Aizkalnam izdevās braukt ātrāk par Ivara Caunes un Andra Šimkus ekipāžu.
Jelgavnieku stūrmanis Normunds Aizkalns atzīst, ka šo brīdi rallisti ir gaidījuši un tam nopietni gatavojušies. Pirmo reizi vēsturē viņi bijuši gatavi gan tehniski, gan psiholoģiski beidzot gāzt no pjedestāla vecmeistarus un ieņemt viņu vietu. Normunds uzskata, ka vienīgais iemesls, kāpēc vietu sadalījums bija tāds, ir viņu braukšanas prasme un līdzvērtīga tehnika. Stūrmanis uzsver, ka I.Caunes taisnošanās par tehniskām kļūmēm pēc zaudējuma ir tikai atrunas, jo grūti vairs nebūt pirmajam, kā tas bijis jau vairākus gadus. N.Aizkalns uzskata, ka veiksme patiešām bijusi viņu pusē un labi braukt izdevies jau no pirmā posma, kad tika apsteigts sīvākais konkurents. Trase bijusi ļoti interesanta un neierasta tieši seguma ziņā. Kaut gan vēl tiek ievērota piesardzība, A.Maspāns Talsos gūto traumu ir sadziedējis un atkal var droši doties trasē.
I.Caune «Ziņām» paskaidroja, ka trasē cīņas notikušas jau sen un šoreiz veiksme bijusi jelgavnieku pusē. Galvenokārt neveiksmē vainojama automašīnas turbīna, kas nav nodrošinājusi vajadzīgo spiedienu, bet diagnosticēt to izdevies tikai otrās dienas pēcpusdienā, kad sacensības jau gandrīz beigušās. Sportists neuzskata, ka jau pienācis laiks dot vietu jaunajiem, un pēc mašīnas remonta atkal pierādīs, ka vēl joprojām ir labākais.
Kurš ir labākais un ātrākais, rādīs laiks un jau tuvākās sacensības, tomēr grūti noticēt, ka pieredzējušais I.Caune varētu būt paviršs un uz ralliju ierastos ar nepārbaudītu mašīnu. Tā darīt viņš nevarēja atļauties, jo jaunie braucēji jau labu laiku apdraud viņa pozīcijas. Ne tik sen jau bija jāzaudē Ivaram Vasaraudzim Igaunijas posmā. Lai nu kā, ir prieks, ka mūsu valstī ir normāla konkurence un braucēji var cīnīties par labām vietām ne tikai pašu «pagalmā», bet arī Baltijas mērogā.
Lietuvā bija trešais un pēdējais posms autorallija Baltijas kausa izcīņā un piektais Latvijas čempionāta posms. Piebildīšu, ka Armands Maspāns un Normunds Aizkalns Baltijas kausa izcīņā nestartē, jo uzskata, ka šajās sacensībās nav atbilstošas konkurences N 4 klasē. Savukārt I.Caune kopvērtējumā ierindojās trešajā vietā aiz lietuvieša Sauļus Girdauska un igauņa Ivara Raidoma ekipāžām.