Turpmāk ikvienam «Lattelekom» abonentam būs iespēja saņemt rēķinu arī pa e-pastu, informē uzņēmuma Ārējo attiecību nodaļa.
Turpmāk ikvienam «Lattelekom» abonentam būs iespēja saņemt rēķinu arī pa e-pastu, informē uzņēmuma Ārējo attiecību nodaļa.
Piedāvājot jauno pakalpojumu, uzņēmums uzsver tā priekšrocības: rēķins klientam pienāks ātrāk nekā pa pastu, kā arī būs iespēja precizēt sev nepieciešamās informācijas saturu rēķinā.
Pēc abonenta izvēles rēķins var tikt nosūtīts pa pastu vai pa e-pastu. Taču, ja klients vēlēsies saņemt abu veidu rēķinus, tad viņam par šo pakalpojumu būs jāmaksā 1,50 latu mēnesī.
Pieteikumu ar vēlmi izmantot e-pasta rēķinu var iesniegt jebkurā «Lattelekom» Klientu apkalpošanas centrā vai arī paziņot mutiski, piezvanot pa bezmaksas tālruni 8008040, un 24 stundu laikā pakalpojums tiks aktivizēts.
Klientam jānorāda e-pasta adrese un vēlamā forma: web (rēķinu var aplūkot ar interneta starpniecību) vai teksta formāts (rēķinu var apstrādāt «Microsoft» «Excel» vidē).
«Lattelekom» Ārējo attiecību nodaļas redaktors Uldis Galdiņš skaidro, ka šādi saņemto rēķinu var izdrukāt un samaksāt bankās vai norēķinu punktos, kā arī ar bankas automāta starpniecību.