6. novembrī manā dzīvoklī uzstādīja telefonu, taču tādā vietā, kas sagādā neērtības un aizskar manas ģimenes pašcieņu.
6. novembrī manā dzīvoklī uzstādīja telefonu, taču tādā vietā, kas sagādā neērtības un aizskar manas ģimenes pašcieņu. Uz manu aizrādījumu un lūgumu uzstādīt telefonu apmēram divus metrus tālāk – telefona iepriekšējā atrašanās vietā – saņēmu atbildi, ka gan jau ģimenē būšot kāds «mužiks» un tas man palīdzēšot telefonu pārvietot, kur vēlos. Ar pretenzijām griezos abonentu daļā. Man ieteica zvanīt uz tālruni 114 un aicināt remontbrigādi, kas darbu pārlabos. 15. novembrī no pulksten 8 līdz 14.40 gaidīju montierus. Tā kā viņu nebija, zvanīju atkal uz 114. Tur man laipni atbildēja, ka, sazinoties ar «krosu», noskaidrojies – «vainīgs» esot mans telefona aparāts, tāpēc remontbrigāde nebrauks. Skaidroju vēlreiz, ka zvanu no «vainīgā» aparāta un nepieciešams mainīt tā atrašanās vietu. Man atkal ieteica griezties abonentu daļā. Gribu noskaidrot, cik ilgi tas tā turpināsies. Kas ir tiesīgs lemt par telefona atrašanās vietu dzīvoklī? Vai kabeļa pārvilkšana un telefona aparāta pārvietošana netiks uzskatīta par patvaļīgu rīcību? Vai ir noteikts telefona kabeļa limits, uzstādot telefonu? Varbūt pienākas abonēšanas maksas atvieglojumi, ja telefons ir ierīkots pie tualetes? Kad beidzot klientu uzskatīs par cilvēku?