Latvijas Futbola federācija (LFF) sākusi kampaņu “Mums ir spārni”, ar kuras palīdzību tiks vairota Latvijas sabiedrības izpratne un interese par sieviešu un meiteņu futbolu, vienlaikus palīdzot lauzt daļā sabiedrības valdošos stereotipus par futbola piemērotību visiem dzimumiem un vecumiem. Svarīgs LFF partneris kampaņas iedzīvināšanā būs Izdevniecība “Žurnāls Santa”, ar kuru īpašā pasākumā parakstīts sadarbības līgums līdz 2023. gada beigām., informē LFF.
Kampaņas “Mums ir spārni” darbība būs ilgstoša un daudzslāņaina, ar dažādu aktivitāšu, informācijas, asociāciju veidošanas un viedokļu pārstāvēšanas palīdzību tiecoties pēc tās ilgtermiņa mērķiem – palīdzēt futbolam kļūt par pamanāmāko sieviešu sporta veidu Latvijā, lauzt sabiedrības stereotipus par futbola piemērotību daiļajam dzimumam, kā arī veicināt informētību par sieviešu futbolu.
Kampaņas nosaukums ilustrē futbola spējas ļaut katrai meitenei ar saviem unikālajiem spārniem sasniegt jebkuru mērķi, ļaut lidot laukumā un ļaut izskatīties skaisti gan laukumā, gan ārpus tā. Šobrīd Eiropā sieviešu futbols ir viens no straujāk augošajiem sporta veidiem, vairākās sieviešu līgās stadionos pulcējas desmitiem tūkstošu fanu, lielie turnīri ir izpārdoti un iesaistīto skaits sieviešu futbolā visā pasaulē turpina strauji augt. Tas notiek arī Latvijā, tomēr šim procesam ir nepieciešams mūsdienīgs un uzrunājošs grūdiens. Futbols ir iesaistošs un veselībai pozitīvs sporta veids, kas ļauj meitenēm realizēt savus sapņus, nākotnē pārstāvēt Latvijas izlasi, iegūt jaunus draugus un emocijas, kā arī padarīt sev un apkārtējiem pasauli daudz skaistāku.
Interneta vietnē mumsirsparni.lff.lv var atrast informāciju par sieviešu futbola piedāvātajām iespējām un noskatīt sev parocīgāko treniņu vietu pirmo soļu speršanai, kā arī karjeras uzsākšanai futbola trenera vai tiesneša arodos.
“Mums ir spārni” aktivitātes tiek paredzētas ciešā sasaitē ar Latvijas sieviešu futbola attīstības stratēģiju, kas paredz konkrētus attīstības virzienus un tiem pakārtotas darbības periodam līdz 2025. gadam, par pamatu ņemot pašreizējo situāciju Latvijas sieviešu un meiteņu futbolā. Stratēģijas pamatā ir mērķi, rīcības plāni un mērķu sasniegšanas indikatori četros virzienos – pieejamība, tēls, stabili pamati un sasniegumi.
Pirmais kampaņas solis ir sadarbības noslēgšana ar Izdevniecību “Žurnāls Santa”, lai veicinātu un runātu par Latvijas sieviešu futbola aktualitātēm, lauztu stereotipus, kā arī iedrošinātu jaunās ģimenes un meitenes nodarboties ar futbolu. Tāpat prezentētas pirmās kampaņas vēstneses, sabiedrībā zināmas personības ar spēcīgu viedokli, kas spēj iedvesmot un kurā ieklausās daudzi – Jana Duļevska un Māra Sleja.
Foto un video: publicitātes
Reklāma