Sestdien notikušais skatītāju balsojums par «LNT mūzikas video» Mīlas parādes dalībniekiem, kas noteica dotāciju sadali jaunu videoklipu uzņemšanai, pārsteidzis projekta rīkotājus un sagrāvis visas iepriekš izteiktās prognozes.
Sestdien notikušais skatītāju balsojums par «LNT mūzikas video» Mīlas parādes dalībniekiem, kas noteica dotāciju sadali jaunu videoklipu uzņemšanai, pārsteidzis projekta rīkotājus un sagrāvis visas iepriekš izteiktās prognozes, atzīst LNT Pašreklāmas daļas vadītājs Māris Plūme.
Par vislielāko pārsteigumu parūpējās jaunā puišu grupa «Caffe» (attēlā), kas pārliecinoši izcīnīja otro vietu.
Par uzvarētāju LNT skatītāji atzina Daini Porgantu, bet trešie ar ziemīgo balādi «Sniegs» bija liepājnieki Ivo Fomins un Tomass Kleins.
Visi trīs «LNT mūzikas video» Mīlas parādes laureāti saņems mērķodāciju, lai mēneša laikā izgatavotu videoversijas dziesmām, par kurām nobalsojuši LNT skatītāji.
Skatītāju izvēle ir pārsteigusi arī «LNT mūzikas video» producenta un režisora Igora Lingas prognozes: «Rezultāti tiešām ir negaidīti! Tomēr milzīgs prieks, ka it kā konservatīvie latvieši spēj novērtēt arī jaunos, tas viņiem būs labs atspēriens turpmākiem darbiem.»
«Mīlas parāde» ir pirmais no desmit šogad paredzētajiem «LNT mūzikas video» šoviem. Turpmāk katra mēneša pēdējā sestdienā būs skatāms jauns tematisks «LNT mūzikas video» pasākums, kura laikā skatītājiem būs iespēja ar saviem balsojumiem noteikt uzvarētājus.