7. februāra «Zemgales Ziņu» numurā publicētā viedokļa «Viss maksā daudz vairāk, nekā maksā» sakarā savas domas vēlējās paust Jelgavas autobusu parka direktore Viktorija Ļubļinska.
7. februāra «Zemgales Ziņu» numurā publicētā viedokļa «Viss maksā daudz vairāk, nekā maksā» sakarā savas domas vēlējās paust Jelgavas autobusu parka direktore Viktorija Ļubļinska.
V.Ļubļinska aicina padomāt arī par tiem pasažieriem, kas dzīvo, piemēram, Svētē, Mežciemā vai Tušķos, un kas nereti bijuši spiesti neizpratnē noskatīties, kāpēc mikroautobuss uz Rīgu dodas ar vienu vai divām brīvām vietām. Ko vieni pasažieri sauc par privilēģijām, tas citiem pārvēršas par ierobežojumiem.
Šajā ziņā mūsu galvenais pienākums ir nodrošināt visiem braucējiem vienādas tiesības. Vai tad cilvēki, kas nedzīvo Rīgas ceļa tuvumā un kam jāatlicina laiks, lai nokļūtu autostacijā, ir sliktāki par pārējiem? jautā autobusu parka direktore un turpina: Ja mūsu mikroautobusā ir brīvas vietas, autovadītājs pietur un uzņem pasažierus gan RAF masīvā, gan Ozolniekos, gan citur.
Pasažieru uzņemšana notiek, neievērojot, ka šis saskaņā ar autopārvadājumu noteikumiem ir starppilsētu reiss, kas sākas vienā galapunktā, šajā gadījumā autoostā, un beidzas otrā. Protams, RAF masīva vai Ozolnieku pasažieriem jārēķinās, ka noteikt precīzu mikroautobusa kursēšanas laiku nav iespējams. Tas tiek fiksēts vienīgi maršruta galapunktos.
V.Ļubļinska darīja arī zināmu, ka, iespējams, jau no marta biļešu iepriekšpārdošana vispār nenotiks. Tas saistīts ar Valsts ieņēmumu dienesta nostāju, kam nav pieņemams pašreizējais biļešu pārdošanas un naudas plūsmas veids.
Savukārt norādījums attiecībā uz Jelgavas autobusu parka monopolstāvokli pilnīgi neatbilst patiesībai. Neskaitot dzelzceļa piedāvātās iespējas, Rīgas virzienā pastāvīgi kursē vēl piecu, septiņu autopārvadātājfirmu transportlīdzekļi. Par pārējo pasažieru pārvadātāju kursēšanas biežumu un regularitāti Jelgavas autobusu parks, protams, nav tiesīgs atbildēt, taču saviem spēkiem pārvadāt pasažierus vēl vairāk un vēl biežāk, lai vairāk nopelnītu, arī nav iespējams.
Līdztekus mikroautobusiem ik dienu uz Rīgu paredzēti arī trīs taksobusu reisi, un visi transportlīdzekļi ir pietiekami noslogoti.