«Ziņu» redakcijā pienākusi jelgavnieces Tamāras vēstule: «Dzīvoju netālu no Jelgavas tirgus un skaidras naudas noņemšanai no debetkartes izmantoju bankomātu, kas atrodas Uzvaras ielā pie naktskluba «Tonuss».
«Ziņu» redakcijā pienākusi jelgavnieces Tamāras vēstule: «Dzīvoju netālu no Jelgavas tirgus un skaidras naudas noņemšanai no debetkartes izmantoju bankomātu, kas atrodas Uzvaras ielā pie naktskluba «Tonuss». Taču nu jau ilgāku laiku, kopš šajā vietā vairs nedarbojas Hansabankas filiāle, bankomāts sācis dīvaini uzvesties – vairākas reizes esmu mēģinājusi naudu izņemt vakaros ap pulksten 21 – 22, taču bankomāts nestrādā. Arī 9. februāra pulksten 17 mēģināju tajā izņemt mazāko iespējamo summu 5 latus, taču aparāts rādīja, ka tam nav tik daudz naudas! Jāpārstāj mānīt cilvēkus, kas uz to pēc naudas bieži dodas velti.»
Akciju sabiedrības «Hansabanka» preses sekretārs Artūrs Eglītis uz jelgavnieces vēstuli atbild: «Gadījums ar mūsu bankas automātu Jelgavā, Uzvaras ielā tiek rūpīgi izmeklēts, un esam konstatējuši, ka 9. februārī bankomātam bija radušās nelielas tehniskas problēmas, kas tagad ir likvidētas.
Jāpiebilst, ka automāta darbība ir atkarīga ne tikai no bankas darbības, bet arī no ārējiem apstākļiem, to skaitā elektrības piegādes.
Pēc jelgavnieces vēstules Hansabanka pievērsīs vēl lielāku uzmanību bankas automātam Uzvaras ielā, lai tas turpmāk neradītu neērtības klientiem.
Hansabanka pateicas klientei par novērojumiem un rosina arī citus iedzīvotājus ziņot par bankas automātu darbības problēmām.