Jau vairāki lasītāji «Ziņās» vērsušies ar jautājumu, kādēļ ēdināšanas uzņēmumā «Silva» klienti nevar nopirkt pusporciju ēdiena, pilnu apēst pa spēkam ir tikai ģimenes galvai.
Jau vairāki lasītāji «Ziņās» vērsušies ar jautājumu, kādēļ ēdināšanas uzņēmumā «Silva» klienti nevar nopirkt pusporciju ēdiena, pilnu apēst pa spēkam ir tikai ģimenes galvai.
«Ja «Silvā» gribam ieturēt maltīti kopā ar ģimeni, kurā ir divi bērni, esam spiesti pirkt četras porcijas. Kad palūdzu vienu porciju sadalīt uz pusēm vai vismaz iedot vienu lieku šķīvi, pārdevēja atteica, ka tāds pakalpojums pie viņiem nav paredzēts. Kur tad paliek rūpes par klientu? Kāpēc neieviest pakalpojumu, kuram ir pieprasījums?» vaicā kāda cita lasītāja.
Bistro «Silva» vadītājs Kaspars Blūmanis «Ziņām» skaidro, ka uzņēmums jau mēģinājis reiz ieviest šādu pakalpojumu. Bet, tā kā lielākais klientu pieplūdums «Silvā» ir pusdienlaikā, kad veidojas rinda, piedāvājot pusporcijas, vienā un tajā pašā laika sprīdī jūtami samazinās bistro ieņēmumi. Ieguldītais darbs savukārt nemainās. «Vēl nejūtamies tik liels uzņēmums, lai spētu sniegt šādu pakalpojumu,» atbild K.Blūmanis, taču neizslēdz, ka nākotnē klienti varēs ieturēt arī maltīti, kas atbilst viņu vēderu prasībām.