Latvijas Alus darītāju savienības biedri vienojušies, ka no 1. maija vairs nerīkos tirdzniecības veicināšanas akcijas, kuru moto būtu «alus par brīvu».
Latvijas Alus darītāju savienības biedri vienojušies, ka no 1. maija vairs nerīkos tirdzniecības veicināšanas akcijas, kuru moto būtu «alus par brīvu»: turpmāk, nopērkot vienu, divas vai vairāk alus pudeles, vairs nevarēs saņemt kādu alus daudzumu par brīvu. Alus darītāji šo vienošanos panākuši marta beigās. Šo priekšlikumu atbalstījuši lielākie alus darītāji. Pēdējā laikā dažādas mārketinga aktivitātes veica alus darītavas «Aldaris», «Griģis un Co», «Lāčplēša alus» un «Cēsu alus». Šā gada pirmajā ceturksnī Latvijas alus tirgus līderi bija tieši šie uzņēmumi. Uzņēmumi joprojām varēs dot atlaides savai produkcijai, veidot loterijas. Taču alus darītāji vairs nenodarbosies ar alus dalīšanu par brīvu, ja nopirkts kāds noteikts dzēriena daudzums. Akciju sabiedrības «Agrofirma «Tērvete»» valdes priekšsēdētājs Modris Goba pozitīvi vērtē šo apņemšanos: «Tas varētu normalizēt alus tirgu un novērst iespējamo konfliktu ar likumu.»