Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt
casibom giriş casibom bahsegel jojobet

Pirmklasnieki izzina profesijas, kas sargā viņu dzīvības

30. maijā visus 289 Dobeles novada skolu 1. klašu skolēnus ar saviem skolotājiem Izglītības pārvalde aicināja piedalīties karjeras attīstības atbalsta pasākumā “Profesijas, kas sargā Tavu dzīvību”, informē pašvaldība.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Desmit dažādās izziņas vietās Dobeles pilsētā skolēni tikās ar speciālistiem, kas iepazīstināja ar savu profesiju un svarīgākajām lietām, kas katram skolniekam būtu jāzina, tuvojoties vasaras brīvlaikam:

  • Dobeles novada pašvaldības policijas darbinieki stāstīja, rādīja un demonstrēja, ar kādu aprīkojumu palīdzību tiek uzraudzīta un nodrošināta kārtība Dobeles novadā.
  • VAS “Latvijas dzelzceļš” komunikācijas nodaļas speciāliste ar skolēniem pārrunāja par tik ļoti nepieciešamo uzmanību tuvojoties un šķērsojot dzelzceļa sliedes.
  • Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķu brigāde atgādināja par informācijas sniegšanu dzīvībai kritiskos gadījumos, kā arī demonstrēja pirmās palīdzības sniegšanu.
  • AS “Sadales tīkli” pārstāvji un “Gāzēns” darbinieki informēja par bīstamām situācijām.
  • Dobeles Jaunatnes iniciatīvu un veselības centrā skolēni ar speciālistiem pārrunāja obligātās prasības, lai pareizi un droši pārvietotos ar velosipēdu.
  • Sarkanā krusta pārstāvji akcentēja, kad un kur zvanīt nelaimes gadījumos, kā rīkoties, kamēr ierodas profesionālas palīdzības speciālisti.

Jāpiebilst, ka pirmklasnieki tika informēti arī par drošību internetā.

Šādi organizēta mācību diena pirms došanās vasaras brīvlaikā bija nozīmīgas un nepieciešamas informācijas piepildīta, atgādināja par katra paša atbildību un informēja skolēnus par palīdzības saņemšanas iespējām.

Foto: Dobeles novada Sabiedrisko attiecību nodaļa

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.