Svētdiena, 14. decembris
Auseklis, Gaisma
weather-icon
+1° C, vējš 0.45 m/s, Z vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Kā labāk uztvert mācību vielu

Šodien un rīt Jelgavas Izglītības pārvaldes Metodiski informatīvais centrs Vakara (maiņu) vidusskolā organizē semināru mācību priekšmetu metodisko apvienību vadītājiem un direktoru vietniekiem mācību darbā.

Šodien un rīt Jelgavas Izglītības pārvaldes Metodiski informatīvais centrs Vakara (maiņu) vidusskolā organizē semināru mācību priekšmetu metodisko apvienību vadītājiem un direktoru vietniekiem mācību darbā.
Seminārā, kam dots nosaukums «Pamatizglītības satura reformas aktualitātes», galvenā uzmanība tiek pievērsta pamatizglītības standartam, kas aptver izglītības programmu mērķus, obligāto saturu un apgūto zināšanu vērtēšanas kārtību un principus. Viena no semināra organizatorēm Ingrīda Muraškovska skaidro: «Tas ir pašsaprotami, ka dzīvei nepieciešamo zināšanu apjoms pastāvīgi palielinās, bet laiks, ko var atvēlēt mācībām, paliek nemainīgs. Ja vēl papildinām apgūstamo zināšanu apjomu, rodas informācijas pārblīvētība, skolēns vairs nespēj mācību vielu uztvert. Ir jāatrod būtiskais, kas palīdz jaunietim sistematizēt savas zināšanas un mācīties tālāk. Skolotāji jauno standartu sauc par prasmju standartu. Proti, skolēnam ir jāiemācās savas zināšanas pielietot ne tikai klasē, bet arī citās dzīves situācijās.»
Nākamnedēļ MIC rīko semināru par vācu valodas mācīšanas metodiku, to vadīs vieslektors no Vācijas Hans Hugo Ekterhofs.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.