Tā vien šķiet, ka, par spīti Tērvetes ielas posma remontam, kur lietusūdens kanalizācijas un drenāžas izbūves darbi uzņēmuši kārtīgus apgriezienus, lietus negrib mitēties.
Tā vien šķiet, ka, par spīti Tērvetes ielas posma remontam, kur lietusūdens kanalizācijas un drenāžas izbūves darbi uzņēmuši kārtīgus apgriezienus, lietus negrib mitēties.
Posmā no Rūpniecības līdz Kārklu ielai Tērvetes ielā jau būtu lielas peļķes un bīstami braukšanas apstākļi, un, to paredzot, lietusūdens novadīšanas sistēmas izbūve sākta pirmdienas pēcpusdienā.
«Ziņas» jau rakstīja, ka darbs uzticēts SIA «KULK». Uzņēmuma ražošanas direktors Agris Rozenfelds stāsta, ka pavisam minētajā ceļa posmā plānots iebūvēt 20 jaunu lietusūdens uztvērējaku, 25 filtrakas un deviņas akas. Gar ielas malām tiks iebūvētas drenāžas caurules, taču vairs nebūs grāvju, jo ir projekts Tērvetes ielas paplašināšanai, un to, iespējams, realizēs nākamgad. Darbs rit raiti, un pirmo divu dienu laikā pāris jauno aku bija jau iebūvēts. «Ievērojamas aizķeršanās remontdarbos nav. Protams, nekad nevar zināt, kas zemē agrāk ierakts. Šoreiz atradām jau gaidītās lietas, piemēram, vecus pamatu blokus. Pagaidām laika apstākļi netraucē turpināt strādāt, taču, ja turpināsies stipras lietavas, tas var iekavēt remontdarbu beigu termiņu, kā arī sagādāt papildu izmaksas,» klāsta A.Rozenfelds.
Atgādinām, ka visu transportlīdzekļu satiksmei Tērvetes ielas remontējamais posms ir slēgts. «Pirmajās dienās daudzi neievēroja izliktās ceļa zīmes, kas brīdina par apbraucamo ceļu pa Kārklu un Vīgriežu ielu. Tur kursē arī sabiedriskais transports,» teic A.Rozenfelds.
Pēc līguma ar pašvaldības aģentūru «Pilsētsaimniecība» Tērvetes ielas posma lietusūdens kanalizācijas izbūves darbi turpināsies līdz 30. oktobrim.