Pavisam nesen informācijas tehnoloģijas un telekomunikāciju tirgū parādījies jauns piedāvājums mazajiem un vidējiem uzņēmumiem «Simple IT».
Pavisam nesen informācijas tehnoloģijas un telekomunikāciju tirgū parādījies jauns piedāvājums mazajiem un vidējiem uzņēmumiem “Simple IT”. Plašāk par šo piedāvājumu stāsta “Simple IT” projekta direktors Miks Stūrītis un veikala “TeleParks” Jelgavā vadītājs Sandis Raits.
Kas ir “Simple IT”, un ko tas piedāvā?
M.S.: “Simple IT” ir vienots un visaptverošs informācijas tehnoloģijas (IT) un telekomunikāciju risinājums mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Lai izprastu tā būtību, jāatceras, ka jebkuram uzņēmuma vadītājam bez rūpēm par savu biznesu ir jādomā arī par tādām ar uzņēmējdarbību saistītām lietām kā telekomunikācijas un informācijas tehnoloģijas, jāapsver, cik daudz un kādus datorus iegādāties, kādu interneta pieslēgumu izvēlēties, kāda programmatūra nepieciešama, kā īstenot sistēmas apkopi utt. Daudzi uzņēmumu vadītāji sūdzas, ka internetu piegādā viena firma, datori jāpērk no citas, bet datoru apkalpošanu un ar to saistītās problēmas risina speciālists, kas ir vai nu uzņēmuma darbinieks, vai no malas pieaicināts konsultants. “Simple IT” ļauj visus šo jautājumus atrisināt ar viena piegādātāja palīdzību. Tajā ir apvienoti visi mazajam un vidējam biznesam nepieciešamie pamatpakalpojumi, kas papildināti ar vienotu IT apkalpošanu, tātad mēs gan piegādājam un uzstādām iekārtas, gan arī veicam turpmāko sistēmas apkopi, sniedzam konsultācijas, risinām problēmas. Pašlaik “Simple IT” ietver tādus pakalpojumus kā “Lattelekom” Ekonomiskais un Biroja ISDN, “Apollo” interneta pieslēgums “Ultra DSL” vai “Starta DSL”, datortehnikas piegāde no veikala “TeleParks”, kā arī datorsistēmas apkalpošana.
“Simple IT” piedāvā arī lokālā datortīkla izveidi ar vadu palīdzību vai izmantojot jauno “Lattelekom” pakalpojumu “Bezvadu birojs”, kas ir ļoti izdevīgs mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri salīdzinoši bieži maina biroja telpas. Ar “Bezvadu biroju” visu uzņēmuma datortīklu var bez grūtībām stundas laikā pārvietot uz citām telpām un turpināt darbu, neraizējoties par kabeļu vilkšanu.
“Simple IT” klientiem ir iespēja izvēlēties divu veidu apkalpošanu: varam vienoties par fiksētu apkalpošanas maksu, kuras lielums nav atkarīgs no speciālista apmeklējumu skaita mēnesī, vai arī klients var maksāt par apkalpošanu pēc izsaukumu skaita.
Cik lielā mērā klients pats var izvēlēties “Simple IT” komponentus?
M.S.: “Simple IT” pamatpiedāvājumā ir iekļauti visi pieprasītākie pakalpojumi, un ar to mēs varam apmierināt 70 – 80% pieprasījuma. Ja klients vēlas izmantot kādu pakalpojumu, kas nav iekļauts šajā piedāvājumā, sadarbībā ar partneriem meklēsim risinājumus klienta vēlmju apmierināšanai.
Ar ko “Simple IT” atšķiras no tirgū līdz šim piedāvātajiem risinājumiem?
M.S.: Līdz šim integrētu pakalpojumu piedāvājums vidējiem un mazajiem uzņēmumiem bija ļoti mazs. Tagad sadarbībā ar mūsu lielāko partneri “Lattelekom” un veikalu tīklu “TeleParks” pārveidojam klientu apkalpošanas organizāciju un pakalpojumu piegādes kārtību tā, lai klientam, cik vien iespējams, aiztaupītu rūpes par IT un telekomunikāciju sistēmas ierīkošanu un apkalpošanu. Jaunums ir datortehnikas piegādes un uzstādīšanas un IT apkalpošanas apvienošana kompleksā risinājumā ar “Lattelekom” balss pārraides pakalpojumiem. Mūsu partneris “Lattelekom” jau piedāvā šādus integrētus risinājumus lielajiem uzņēmumiem un organizācijām, tagad līdzīgu, bet ar mazākiem izdevumiem saistītu piedāvājumu var izmantot arī mazāki uzņēmumi.
S.R.: Visi IT un telekomunikāciju pakalpojumi ir pieejami vienuviet, tādējādi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir iespēja ietaupīt laiku un atbrīvoties no liekām rūpēm.
Ar cik speciālistiem klientam jākontaktējas, ierīkojot un izmantojot “Simple IT” risinājumu?
M.S.: Katrs, kas nolēmis izmantot “Simple IT” piedāvājumu, var doties uz tuvāko veikalu “TeleParks”, kur pārdevēji izstāstīs par “Simple IT”, atbildēs uz jautājumiem un ieteiks labāko risinājumu. Ja klients vēlas, “Simple IT” reģionālie pārstāvji var ierasties viņa uzņēmumā un palīdzēt izvēlēties izdevīgāko risinājumu. Kad vienošanās par ierīkošanu ir panākta, tiek saskaņots laiks, kad “Simple IT” inženieris veiks pakalpojumu piegādi. Ļoti svarīgi, ka pakalpojumus ierīko tas pats speciālists, kas pēc tam risinājumu apkalpo. Šādi mēs izvairāmies no visai izplatītās kārtības, kad viens cilvēks ierīko tālruņa līniju, nākamais – interneta līniju, trešais konfigurē sistēmu, ko apkalpo ceturtais, kas īsti nezina, ko darījuši visi iepriekšējie. “Simple IT” organizēts tā, lai klientam būtu “savs” IT speciālists, tāpat kā ir savs zobārsts, frizieris vai auto apkopes meistars, un šim IT speciālistam vienmēr būtu pilnīga informācija par klienta IT un telekomunikāciju sistēmu.
Cik ilgu laiku jau tiek piedāvāts “Simple IT” risinājums, un kāda ir klientu atsaucība?
M.S.: Kopš pagājušā gada novembra to ir iespēja izmantot Rīgā, bet Jelgavā tas tiek piedāvāts kopš februāra sākuma. Ņemot vērā to, ka gada nogalē uzņēmumiem ir daudz ar finanšu gada noslēgšanu saistītu rūpju, rezultāti ir pietiekami labi, mums jau ir pirmie klienti. Atsauksmes ir pozitīvas, nekādu problēmu nav bijis.
Jādomā, ka, attīstoties tehnoloģijām un sadarbības partneru piedāvājumam, “Simple IT” ietverto pakalpojumu klāsts tiks paplašināts. Kā klienti tiks par to informēti?
M.S.: Protams, informēsim par katru jauninājumu. Informāciju var saņemt “Simple IT” mājas lapā www.simpleit.lv, jebkurā veikalā “TeleParks”, klientus informēs klientu apkalpošanas vadītāji, tiks izmantota reklāma plašsaziņas līdzekļos. Arī “Simple IT” inženieriem būs informācija par jauninājumiem, un viņu uzdevums būs informēt par tiem klientus.
Kādas ir “Simple IT” perspektīvas Jelgavā?
S.R.: Domāju, ka Jelgavas uzņēmējiem šis piedāvājums ir vajadzīgs un tam ir nākotne. Veikalu “TeleParks” ļoti bieži apmeklē gan privātpersonas, gan uzņēmumu pārstāvji, kam nepieciešamas konsultācijas. Tā kā man pašam un mūsu pārdevējiem ir diezgan liela pieredze darbā ar datoriem, cenšamies iespēju robežās palīdzēt kā telefoniski, tā arī aizbraucot pie klienta, jo uzskatām, ka jāpalīdz, ja aparatūra iegādāta pie mums. Tagad, izvēloties “Simple IT”, klientiem būs iespējams saņemt operatīvu, kvalificētu un individuālu palīdzību, bet mēs ar pārdevējiem varēsim visu uzmanību veltīt darbam veikalā. Kā var pārliecināties par jūsu piedāvājuma priekšrocībām?
M.S.: Šobrīd piedāvājam iespēju pieteikties uz vienreizēju bezmaksas apkalpošanu mēneša laikā gadījumam, ja klienta datorsistēmā notiek kāda kļūme. Lai izmantotu šo iespēju, klientam jāpiesakās veikalā “TeleParks”, un viena mēneša laikā tam būs iespēja vienreiz izsaukt mūsu speciālistu, kas pārbaudīs sistēmu, iespēju robežās veiks profilaksi un dos atzinumu par sistēmas veiktspēju, interneta pieslēguma atbilstību uzņēmuma vajadzībām un atbildēs arī uz citiem ar IT saistītiem jautājumiem.
S.R.: Katrs interesents var droši vērsties veikalā “TeleParks” un saņemt izsmeļošu konsultāciju par “Simple IT” un tā sadarbības partneru “Lattelekom”, “Apollo” un “MAX” piedāvājumu.