Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+2° C, vējš 2.87 m/s, R-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Reklāmas pauzi var izmantot lietderīgi

Nesen man gluži nejauši radās izdevība uzzināt dažu jauniešu domas par mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu – reklāmu.

Nesen man gluži nejauši radās izdevība uzzināt dažu jauniešu domas par mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu – reklāmu.
Divi puiši ar gariem matiem, viens otru atbalstot, ar izteiktu pārliecību apgalvoja, ka reklāma ir laba lieta, ­ cilvēkam esot jādod iespēja izvēlēties. Kāpēc gan šim nolūkam neizmantot reklāmu?
Avīzēs, ja īpaši nemeklē, reklāmas nav uzbāzīgas, bet televizors jau obligāti nav jāskatās. Protams, esot nepatīkami, pat kaitinoši, ja aizraujošas pārraides interesantākajā brīdī pēkšņi ir ielikta reklāmas pauze, taču nav ļaunuma bez labuma ­ kamēr demonstrē reklāmu, var aizjost līdz ledusskapim sagatavot kārtējo desmaizīšu kalnu un pēc tam ar dubultu labpatiku turpināt raidījuma vērošanu.
Atbildot cits puisis piekrita, ka ne jau vienmēr var zināt, cik gara būs reklāmas pauze. Varot gadīties, ka tikko kā esi ķēries pie maizīšu taisīšanas, kā reklāmas pauze beidzas. Tā var izrādīties par īsu arī, ja tās laikā esi nolēmis noskūties vai apmeklēt labierīcības…
Meitene, ko dzirdēju uzrunājam par Sibillu, apgalvoja, ka viņai gan reklāmas patīkot, ja tikai tajās skan laba mūzika un piedalās skaisti cilvēki. Līdzās piedāvātajai precei šad tad varot nošpikot kādu interesantu matu sakārtojumu vai tērpu.
Visi jaunieši bija vienisprātis, ka Latvijas televīzijā demonstrētās reklāmas bieži vien ir nekvalitatīvas un neinteresantas.
Viens no garmatainajiem puišiem pēc īsa pārdomu brītiņa secināja, ka, lai arī reklāmu klāstu Latvijas televīzijā nevarot salīdzināt ar kādu no satelīttelevīzijām, tomēr arī pašmāju reklāmu klipiņi neesot zemē metami. Interesanti esot «Aldara», «Ādažu čipšu» un vēl citi klipi. Īpaši interesanti esot skatīties lielu uzņēmumu reklāmas, ja tām ir kāds firmai raksturīgs, vienojošs sižets, piemēram, «Sony» televizoru reklāmas.
Jaunieši minēja arī reklāmas, kas uzdzen šermuļus. Vienam tās bija sieviešu higiēnisko pakešu un tamponu, otram ­ veļas pulveru un mazgāšanas līdzekļu reklāmas, citam ­ reklāma, kurā monotona vīrieša balss skandina: «Vai jūsu bērna āda šorīt bija valga…»
Debates turpinājās pilnā sparā. Šaubos, vai šajā jautājumā var nonākt pie kopēja viedokļa ­ katrs esam citāds ar savām domām un izjūtām. Kas vienam liekas interesants, citam ­ vienkārši nepanesams.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.