Sestdiena, 6. decembris
Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola
weather-icon
+6° C, vējš 0.45 m/s, D-DA vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Modes iesūtne: 7 e-pasta mārketinga padomi modes uzņēmumiem

E-pasta mārketings ir spēcīgs modes zīmolu komunikācijas rīks. Līdz 2025. gadam plāno 4,6 miljardu e-pasta lietotāju pasaules mērogā.

Pateicoties platformai Smaily ar pielāgotiem rīkiem, modes zīmoli vērtē e-pasta mārketingu kā būtisku veidu, lai piesaistītu un pārvērstu auditoriju par pircējiem.

Izceļieties ar 7 padomiem modes e-pastu veidošanai, kas izceļas iesūtnē!

1. Izprotiet savu mērķauditoriju

Jūsu mērķauditorijas izpratne prasa rūpīgu pētījumu un segmentāciju, ne tikai virspusējus demogrāfiskos datus.

Apkopojiet datus no aptaujām un izpētiet auditorijas mijiedarbību, lai pielāgotu saturu dažādiem klientu segmentiem, balstoties uz uzvedību un vēlmēm.

2. Stāstu stāstīšana caur vizuāliem materiāliem

Modes industrija piedāvā lielisku iespēju izteikties caur vizuālo saturu. Augstas kvalitātes attēli ļauj produktiem dzīvot. Pastāstiet stāstu par produktiem, piemēram, vegānu modes zīmolam, un dalieties par materiālu izvēli.

3. Piesaistoši e-pastu temati

Caur Smaily nosūtīto e-pastu skaits gandrīz dubultojies četru gadu laikā – 1 378 759 583, un atvēršanas rādītājs pieaugis no 17,8% līdz 24%.

Modes industrijā rutīna var samazināt interesi. Lai piesaistītu cilvēkus ārpus izpārdošanas periodiem, izmantojiet stāstus un nesaistītu saturu.

Izmantojiet unikālu saturu, kas atšķiras no pārdošanas tematiem, piemēram, vegānu modes klāstu, lai saglabātu auditorijas interesi.

Labākais veids, kā noskaidrot, vai temats darbojas, ir palaist A/B testu.

4. Personalizācija

Modes zīmoli izmanto klientu datus, lai veidotu personalizētu saziņu un segmentētu auditoriju. Dinamisks saturs un satura bloki uzlabo saziņas efektivitāti.

Izmantojiet pirkumu vēsturi un pārlūkošanas paradumus, lai piedāvātu personalizētus ieteikumus un palielinātu pirkumu skaitu. Uzziniet vairāk Smaily blogā.

5. Ekskluzīvs saturs un aizkadri

Ekskluzīvs saturs abonentiem veicina iesaistīšanos un lojalitāti. Tas var ietvert jaunā produktu ieviešanas stāstu vai citu nepieciešamu saturu, kas piesaista auditoriju.

Abonentu izjūtas īpaši, ja saņem ekskluzīvu saturu. Aizkulišu informācija un sadarbība uzsver zīmola uzticamību.

6. Piesaistošs aicinājums uz darbību

Lai e-pasta ziņojumi būtu efektīvi, pievērsiet uzmanību vizuālajai pievilcībai un darbības aicinājumiem. Ja atvēršana ir laba, bet klikšķi zemi, pielāgojiet aicinājumus vai krāsu, lai tos padarītu izteiksmīgākus. Optimizējiet arī lapas reklāmguvumu un lietotāju ceļojumu.

7. Mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains

Lielākā daļa cilvēku pārbauda e-pastus, esot ceļā. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt, ka e-pasta ziņojumi ir mobilajiem ierīcēm draudzīgi.

Noslēgumā

E-pasta mārketings ir spēcīgs rīks jebkuram uzņēmumam, ieskaitot modes industriju. Apgūstiet šīs tehnikas un sazinieties ar Smaily ekspertiem, lai uzlabotu savu zīmolu.

Atklājiet labākos e-pasta mārketinga risinājumus — izmantojot bezmaksas personīgās Smaily platformas demonstrāciju ŠEIT!

Tas ir apzināti vienkārši – mācieties no pieredzes!

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.