Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+5° C, vējš 1.99 m/s, DA vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Latvijas dienu pasākumus Korejā apmeklējuši vairāk nekā 30 000 interesentu

Latvijas dienu pasākumus Dienvidkorejā, kas notika no 25. līdz 29.oktobrim Seulā, apmeklēja vairāk nekā 30 000 cilvēku, bet ar vietējo mediju un sociālo tīklu starpniecību sasniegti vairāk nekā divi miljoni cilvēku, aģentūru LETA informēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA).

Paralēli kultūras, gastronomijas un citu Latvijas sasniegumu demonstrācijai pasākumā tika parakstīts sadarbības memorands ar Seulas pilsētas Mapo administratīvo apgabalu, sāktas sarunas par jauna investīciju fonda dibināšanu sadarbībā ar uzņēmumu “Eugene Investment & Securities”, kā arī panākta vienošanās par korporācijas “Samsung C&T” pārstāvju vizīti Rīgā, lai runātu par sadarbību enerģētikas jautājumos.

LIAA norāda, ka Dienvidkorejas uzņēmumu vēlme ieiet Eiropas tirgū paver plašas sadarbības iespējas arī Latvijai, īpaši jaunuzņēmumu segmentā, kur iespējams izmantot priekšrocības ar pieeju Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumam.

Dažādos pasākumos, kuri Seulā norisinājās no 25. līdz 29.oktobrim uzstājās grupa “Tautumeitas”, bet jaunākās grāmatas korejiešu valodā prezentēja grāmatu ilustratore Anete Melece. Latvijas dienu programmu papildināja arī Latvijas pavāru meistarklases un produktu degustācijas. Tāpat interesentiem bija iespēja izbaudīt lidojumu “Aerodium” vertikālajā vēja tunelī.

Latvijas dienu laikā produkciju vienā no Seulas galvenajām gājēju ielām, kuru, pēc statistikas datiem, apmeklē 52% pilsētas viesu, prezentēja tādi Latvijas uzņēmumi kā “Kale Latvia organic”, “Karavela”, “KarLiz”, “Cannelle Bakery”, “Maiznīca Flora”, “Lil House”, “Plūkt”, “Tālava”, “Radošā darbnīca LM”, “Rāmkalni Nordeco”, “RO Studio”, “Pērnes L”.

Latvijas dienas Korejā organizēja LIAA sadarbībā ar Latvijas vēstniecību Dienvidkorejā. Tā ir daļa no valsts ārējā mārketinga un šīs aktivitātes tiek īstenotas valsts tēla stratēģijas “missionLatvia” ietvaros. Latvijas starptautiskais pozicionējums “missionLatvia” ir balstīts misiju pieejā, kas Eiropas Savienības mērogā atzīts par veiksmīgāko veidu kā kompleksi risināt lielākos šī brīža aktuālos izaicinājumus, fokusējoties uz nozarēm, kuras ekonomikai spēj nest lielāko pievienoto vērtību.

LIAA norāda, ka 2022.gadā Latvijas kopējais preču un pakalpojumu tirdzniecības apgrozījums ar Dienvidkoreju bija 128,3 miljoni eiro. 2022.gadā Dienvidkoreja bija Latvijas 40. nozīmīgākais eksporta un 42. nozīmīgākais importa partneris.

Foto: unsplash.com

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.