Svētdiena, 14. decembris
Auseklis, Gaisma
weather-icon
+-4° C, vējš 0.45 m/s, D-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Neērtības vecu iekārtu dēļ

«Ziņām» kāds autovadītājs sūdzējās par vienu no «Zemgales naftas» degvielas uzpildes staciju ­ Dobeles šosejā 55, kur ieviesta nepierasta, sarežģīta un apgrūtinoša kārtība.

«Ziņām» kāds autovadītājs sūdzējās par vienu no «Zemgales naftas» degvielas uzpildes staciju ­ Dobeles šosejā 55, kur ieviesta nepierasta, sarežģīta un apgrūtinoša kārtība.
Šajā stacijā vispirms ir jāsamaksā par vēlamo degvielas daudzumu, tad tas jāielej un, ja vajadzīgs arī čeks, atkārtoti jāiet pie operatores to saņemt. Invalīdiem, kam ir apgrūtināta pārvietošanās, kā arī steidzīgiem cilvēkiem, kam nav laika nez cik reižu skraidīt pie operatores, šāda sistēma sagādā tikai neērtības. Autovadītājs, kas pauda neapmierinātību ar jaunieviesto sistēmu, izteica iespēju, ka, iespējams, operatore čeku sitot tikai tad, kad redzot, ka cilvēks nāk tam pakaļ.
«Zemgales naftas» galvenais inženieris Valerijs Osipovičs «Ziņām» pastāstīja, ka degvielas uzpildes stacijās var pastāvēt divas apmaksas sistēmas.
Latvijā vairumā vietu tiek praktizēta pēcapmaksa ­ cilvēks automašīnā ielej degvielu un tad apmaksā rēķinu, taču šajā stacijā ir priekšapmaksa. Klients samaksā par noteiktu degvielas daudzumu, tad ielej degvielu un, ja viņam vajadzīgs čeks, iet atkārtoti pie operatores, kas viņam to iedod. Pēc priekšapmaksas klientam tiek iedots tā dēvētais avansa čeks, kas nav derīgs kā dokuments. «Zemgales naftai» šāda sistēma ir divās stacijās – Dobeles ielā 55 un Rīgas ielā 56. Šāda sistēma ieviesta tādēļ, ka pēcapmaksai ir vajadzīgas ļoti precīzas un kvalitatīvas degvielas sadales iekārtas un kontroles sistēmas, kas pircējam precīzi uzskaita gan ielieto degvielas daudzumu, gan arī naudu. Šajās uzpildes stacijās sadales iekārtas ir ļoti neprecīzas, tādēļ pēcapmaksu nevar praktizēt. Turklāt abas stacijas atrodas nomaļā vietā, tajās strādā tikai viena operatore, nav arī sargu, tādēļ nav garantijas, ka negodīgi cilvēki pēc degvielas ieliešanas samaksās.
Galvenais inženieris apgalvoja, ka līdz šim nav saņemtas sūdzības par kādām neērtībām, taču, ja tādas būs, tiks darīts viss iespējamais, lai pārietu uz pēcapmaksas sistēmu. V.Osipovičs gan atzinās, ka kopš pēcapmaksas ieviešanas ir samazinājies klientu daudzums. Jau pašlaik tiekot meklētas iespējas nomainīt sadales iekārtas, kaut arī jaunas maksā apmēram desmit tūkstošus dolāru. Par attīstības perspektīvām tiekot domāts.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.