««Melnajā punktā» kārtējā avārija». (25. aprīlis) Kr: Tas ir ārprāts ar to vietu! Man regulāri nākas šķērsot šo krustojumu, un katru reizi domāju – tikšu otrā pusē vai ne!
“”Melnajā punktā” kārtējā avārija”
(25. aprīlis)
Kr: Tas ir ārprāts ar to vietu! Man regulāri nākas šķērsot šo krustojumu, un katru reizi domāju – tikšu otrā pusē vai ne! Ja saka – nav jēgas ātruma ierobežojumam, vai kāds to ir mēģinājis? Protams, ja tur uzliks tikai minētā ierobežojuma zīmi, tam nebūs jēgas, bet vai Jelgavā nav ceļu policistu, kas vismaz rīta stundās varētu uzpasēt šo posmu, kad satiksme ir vienkārši briesmīga? Nezinu, kādai jābūt statistikai, lai beidzot kaut ko darītu lietas labā! Katru mēnesi tur notiek ceļu satiksmes negadījumi. Ko policija vēl “štuko”, rīkojieties!
br: Nevajag “štukot”, vienkārši jābūvē “riņķis” par saviem līdzekļiem, nevis jāgaida mistiska Eiropas nauda!
Braucējs: Katru rītu un vakaru šķērsoju šo krustojumu un kā vienīgo risinājumu redzu – jāpabeidz apvedceļš ar divām joslām uz katru pusi un jāizbūvē viadukts.
Pichus: Braucēja vārdi – viedi vārdi, aplis tikai nedaudz mainīs situāciju. Tādā gadījumā sitīsies tie, kas drasē pa apvedceļu (vismaz kādu laiku jau nu noteikti). Vienīgais risinājums (ar uzsvaru uz vienīgais) ir divu līmeņu krustojums, un vieta piemērota, lai tādu uztaisītu. Taču atkal un atkal dzirdam – naudiņas nav, naudiņas nav… Kas neko negrib darīt, tam tās nav…
“JAP rīko pieklājības mēnesi” (26. aprīlis)
klača: Vajadzētu pārskatīt pārtraukumu grafikus, jo autobusi cits citu dublē. 24. aprīlī 5. maršruta autobuss pulksten 13 no Bērzu kapiem nekursēja, lai nokļūtu Savienības ielā, nācās braukt ar diviem autobusiem. Kas kompensēs ceļa izdevumus? 25. aprīlī 5. maršruta autobuss no Blukām izbrauca pulksten 9.10, bet pieturā pretī Savienības ielai neapstājās, un es paliku sēžot un gaidot nākamo. Tādus un līdzīgus gadījumus varu nosaukt vairākus.
Jaciņa: Super! Laba ideja, vienīgais, arī pasažieru rīcība bieži ir izaicinoša, tā vien gribas sabļaut, jo, mierīgi aizrādot, nesaprot. Varbūt kāds šoferītis piebrauks pie pieturas, nevis nostāsies tā, ka vecam cilvēkam jāiemācās lidot. Savukārt meitenēm šaurākos svārciņos jārauj brunči gaisā!
“Laiks stādīt vēl vienu ozolu” (26. aprīlis)
Tālis Rēdmanis: Manuprāt, tas bija ļoti svarīgs uzdevums latviešu teologiem pārtulkot Bībeli šodienas dzīvajā latviešu valodā. Tas jau veikts, un Jaunā Derība lasāma jaunajā izdevumā. Jāatzīst, ka nav tikai nogludināti veco tulkojumu teksti, pamainot “atmirušus” vārdus un terminus. Tas ir absolūti jauns oriģināla tulkojums. Protams, dažviet skan neierasti un svešādi, mudinot pārdomāt sen pazīstamos tekstus. Tomēr jāatzīst – arī daudz precīzāk atspoguļojot oriģināla valodu, izteiksmi, simbolu un terminu lietojumu, pārnestu mūsdienu latviešu valodā. Jaunajā derībā lielais apustulis Pāvils mācīja savus sekotājus, ka katrs cilvēks jāuzrunā viņam saprotamā valodā. Manuprāt, šis tulkojums ir liels solis tajā virzienā, lai skaidrāk un precīzāk uzrunātu šā laika ļaudis svēto rakstu mūžīgajā patiesībā.