Rajona pasažieru pārvadājumu nodrošināšanas ziņā cēsinieki ir stabilākā pozīcijā nekā mūsu rajons, jo viņus apkalpo uzņēmums ar sešu miljonu apgrozījumu gadā, pēc pieredzes vizītes Cēsīs secinājuši Jelgavas rajona padomes Transporta komisijas pārstāvji.
«Situācijā, kad valsts kompensācijas par nerentablajiem reisiem pārsvarā kavējas, turklāt šā gada pirmajā ceturksnī to pagaidām maksā nevis Transporta likumā paredzētajā 100, bet 70 procentu apmērā, nelielam uzņēmumam, kāds ir mūsu rajona pārvadājumu veicējs «Migar», var rasties finansiālas problēmas,» spriež komisijas vadītājs Ziedonis Caune.No Cēsu autotransporta uzņēmuma pārņemama pieredze, viņaprāt, ir kredītlīnija bankā, kas noder, ja nauda nav laikā ienākusi, jo valsts ļauj apmaksāt kredīta procentus. Tajā pašā laikā Cēsu rajonā vēl ir pagasti, uz kuriem autobuss nekursē katru dienu.«Mums nav tādu, uz kuriem sabiedriskais transports neietu vismaz trīs reizes dienā,» palepojas Z.Caune.Ar «Migar» līgums pagarināts uz visu šo gadu, bet likums paredz, ka 2009.gadā jārīko jauns konkurss. Nākamajā gadā rajona pasažieru pārvadājumu tīklu paredzēts arī paplašināt ar astoņiem jauniem maršrutiem.