Pēc publikācijas «Ziņu» oktobra numurā par satiksmes apgrūtinājumiem Centrālajā laukumā un papildu pieturas ierīkošanu pie kultūras nama maršruta mikroautobusiem un taksobusiem «Ziņām».
Pēc publikācijas «Ziņu» oktobra numurā par satiksmes apgrūtinājumiem Centrālajā laukumā un papildu pieturas ierīkošanu pie kultūras nama maršruta mikroautobusiem un taksobusiem «Ziņām» zvanīja vairāki lasītāji un apšaubīja rakstā minētos satiksmes noteikumu neievērošanas piemērus.
Savu viedokli nemaina izmaiņu ierosinātājs Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) ceļu uzraudzības daļas vadītāja vietnieks Juris Runcis, uzskatīdams, ka transporta līdzekļu apgriešanās braukšanai pretējā virzienā Centrālajā laukumā, nepārkāpjot satiksmes noteikumus, ir gandrīz neiespējama. Maršruta galapunktā, uzskata J.Runcis, jābūt kādam ģeometriskam veidojumam, lai transporta līdzekļi varētu ērti apgriezties. Lai novērstu līdzīgus gadījumus, kad pieturas atrodas neatbilstošā vietā, turpmāk pilsētas transporta maršrutu shēmas būšot jāsaskaņo ar CSDD.
Daži lasītāji, kas gan nevēlējās nosaukt savu vārdu, oponēja rakstā minētajam domes pasažieru pārvadājumu koordinācijas padomes viedoklim, ka taksobuss un mikroautobuss nedrīkstētu apstāties vietās, kur to aizliedz attiecīgā ceļazīme, un pamatoja savu uzskatu ar izņēmumiem, kas paredzēti sabiedriskajam transportam.
J.Runcis savā komentārā atsaucas uz satiksmes noteikumu 89. panta 4., 5., 6., 7. un 8. punktu un 90.3. punktu, ko, pēc viņa novērojumiem, visai bieži pārkāpj taksobusu un maršruta taksometru vadītāji. Viņš skaidro arī, ka taksobuss un maršruta taksometrs (mikroautobuss) nav pielīdzināms vieglajam taksometram.
Skaidrojot, kādēļ pasažierus nedrīkst izlaist krustojumā, kad mašīna apstājusies pie sarkanās gaismas, J.Runcis atsaucas uz noteikumu 21. punktu, saskaņā ar kuru pasažieris varētu izkāpt uz ietves vai ceļa nomales, bet Jelgavas centrālajās ielās viņš visbiežāk nonāk zaļajā zonā.