Lai uzzinātu jaunākos digitālā mārketinga risinājumus tūrisma un kultūras apmeklējumu veicināšanai un dalītos pieredzē, 11. martā plkst. 12:00 – 13:00 notiks vebinārs nozares profesionāļiem un interesentiem.
Digitālā transformācija norit visās nozarēs – arī kultūras, gan Rīgā, gan novados. Vebināra lektori un dalībnieki runās par to, kā izveidot veiksmīgu pasākumu; kāds ir pasākumu norises ekonomiskais pienesums pilsētām un kāda ir pirkumu statistika.
Uzmanības lokā būs arī pareiza digitālā mārketinga risinājumu izmantošana, lai kultūras pasākumi un tūrisma objekti savstarpēji papildinātu viens otru un piesaistītu apmeklētājus.
Piedalies vebinārā, piesakoties ŠEIT
Referenti:
- Dita Zemīte, Centrālās statistikas pārvaldes Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta, Transporta un tūrisma statistikas daļas vadītāja
- Līva Toniņa, L-Tips Agency mārketinga vadītāja
- Līga Rubine, Biļešu Serviss valdes locekle; Biedrības “Kultūras un izklaides platformu apvienība valdes locekle
Moderators: Armands Gūtmanis, Meta Advisory Latvija direktors