Laukā mīnus četri grādi, kājāmgājēji uzmanīgi pārvietojas pa ietvēm, bet riteņbraucējiem šādi laikapstākļi nav šķērslis atbraukt līdz dzelzceļa stacijai, novietot riteni velonovietnē un pārsēsties uz vilcienu. Tieši tādu skatu “Zemgales Ziņas” novēroja abās dzelzceļa staciju pieturvietās.
Ziema vai vasara, sniegs vai karsta saule, vairāki desmiti velosipēdistu ik dienas mēro ceļu līdz stacijai, lai ātrāk nokļūtu no mājām uz staciju un atpakaļ. Vairāk nekā 2,5 miljoni pasažieru Jelgavas līnijā pārvadāti pagājušajā gadā, un tas nozīmē, ka vidēji katru dienu ar vilcienu ir braukuši aptuveni septiņi tūkstoši cilvēku. Braukšana uz Rīgu ir ērta, līdz galvaspilsētai ar ātrvilcienu no Jelgavas var nokļūt pat 38 minūtēs, un dienā tiek izpildīti aptuveni 25 reisi uz Rīgu.
Iznomā pašvaldībai
Velonovietnes ir populāras, tās tiešām ikdienā izmanto, bet vai par tām rūpējas VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz)? Pieturvietā “Cukurfabrika” velosipēdu novietnes LDz piederošajā teritorijā uzstādījusi Jelgavas pilsētas pašvaldība, un šim mērķim uzņēmums pašvaldībai ir iznomājis savu zemes platību. Savukārt pie stacijas “Jelgava” velonovietnes atrodas ārpus LDz īpašumā esošas teritorijas, bet arī šeit par tām ir parūpējusies pašvaldība, skaidro LDz.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties ZZ.lv abonementu:
"ZZ.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē ZZ.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā ZZ.lv kontā.
Reklāma