«Viss ir ideāli!» – tāds ir «Volkswagen Golf» kausa dalībnieku komandas (kluba) RDM lozungs, un nosacīti to var teikt par paša kausa izcīņu, kuras septītais posms bija svētdien, 31. augustā, Rīgā Biķernieku sporta bāzē.
«Viss ir ideāli!» – tāds ir «Volkswagen Golf» kausa dalībnieku komandas (kluba) RDM lozungs, un nosacīti to var teikt par paša kausa izcīņu, kuras septītais posms bija svētdien, 31. augustā, Rīgā Biķernieku sporta bāzē, piebilstot universālāko frāzi: «Viss notiek!» Joprojām turpinās nervus kutinošie un skatītājus vilinošie riskantie braucieni un avārijas, kā arī pārsteigumi dažādu sportistu panākumos vai kļūdās.
Tāpat kā pagājušajā posmā 10. augustā, arī šoreiz jelgavnieki bija pārliecinoši, taču diemžēl arī šoreiz nepaveicās Gvido Stalidzānam, kas gan tika finālbraucienos, bet jau pirmā finālbrauciena pēdējā aplī tomēr izstājās – atkal tehnisku golfiņa kļūmju dēļ – un rezultātā palika bez ieskaites punktiem.
Šis «VW Golf» kausa posms tika papildināts ar divām gan interesantām, gan garlaicīgām (mazā dalībnieku skaita dēļ) sacensībām – startēja šosejas automobiļi brīvajā klasē, kurā bija dažādas automašīnu markas (pamatā BMW, «Mercedes -Benz», «VW Golf» un žiguļi), visas īpaši gatavotas šosejas sacīkstēm, un sacīkšu mašīnas formulas klasē, taču diemžēl šā raksta autoram neizdevās noskaidrot, vai agrākās padomju laika klases «Formula Vostok» vietā ir stājusies starptautiskā «Formula III».
Brīvajā (nevienlīdzīgajā) klasē uzvarēja Vitauts Venckūns (BMW), otro vietu dabūja Rolands Dūda («Mercedes-Benz»), bet trešais bija «VW Golf» kausa līderis Andris Kaļķis («VW Golf»), bet žiguļi palika astē. Vidējais trases ātrums šai klasē gan bija lielāks par golfiņu kausu – V. Venckūnam ar BMW tas bija 146 km/h.
Formulas klasē uzvarēja lietuvietis Jonušis Darius (ar daudz pārāku, starptautiskā līmenī sagatavotu mašīnu un tās «Renault» dzinēju), otrais bija igaunis Mēlis Telliskivi, trešais – Jurijs Kondratjuks.
Bet «VW Golf» kausa septītā posma sacīkšu rezultāti bija arī kā «VW Golf» Baltijas kausa ieskaite un ceturtais posms, tādēļ atkal piedalījās Baltijas kausa dalībnieki. Tātad Baltijas kauss «VW Golf» sacīkšu mašīnām beidzies, un pirmais trijnieks ir šāds: 1. vietā – A. Kaļķis (viņa kausu un kausiņu krājums kļūst varens), 2. vietā – jelgavnieks Tālis Baranovskis, 3. – Andris Pļavenieks, bet igauņu «ass» Heino Karikosks ieguva tikai 7. vietu.
«VW Golf» kausā šoreiz sensacionālas sacīkstes uzsāka Valdis Brokāns, apdzenot kausa līderi A. Kaļķi un pārliecinoši turoties pirmajā vietā, taču pirmā finālbrauciena astotajā aplī ietriecās trases apmalē un avarēja. Ja tas nebūtu noticis, A. Kaļķis atzina, ka būtu palicis otrais. Braucēju vidū gan klīda runas, ka V. Brokāna mašīna varētu būt sagatavota, pārkāpjot tehniskās normas.
Pagājušā posma «VW Golf» kausa oficiālajā izdevumā (bukletā) Kristians Rukuts tika nodēvēts par ātrās palīdzības automašīnu biedu, un šai posmā gandrīz tā iznāca. Četru mašīnu sadursme radās tālākajā asajā trases pagriezienā, kad avarēja K. Rukuts, viņam uzbrauca Aivars Rudzītis, un tajā pašā «čupā» trāpījās Helmuts Birners un A. Pļavenieks.
Kopumā «VW Golf» kausa 7. posma, «Bosch» balvas izcīņas finālbraucienu rezultāti bija šādi: 1. vietā – atkal A. Kaļķis, 2. vietā – Jānis Horeliks, 3. vietā – Veno Sietiņš, bet pašlaik labākais jelgavnieks Tālis Baranovskis ieguva 4. vietu.
Starp jelgavniekiem ar veiksmīgu augšupeju izcēlās arī Edgars Tivčs. Kopumā jelgavnieki 7. posmā ieguva šādas vietas (iekavās uzrādīta viņu vietu maiņa «VW Golf» kausa visu posmu kopvērtējumā): 4. – T. Baranovskis (kopvērt. saglabā 5. vietu), 6. – Guntis Ribaks (kopvērt. no 9. uz 8. vietu), 10. – Edgars Tivčs (no 34. uz 24. vietu!), 11. – Ilmārs Zirnis (no 21. uz 17. v.), Ēriks Melbārzdis šai posmā nepiedalījās (no 25. uz 26. v.), bet G. Stalidzāns atkal bez punktiem. Kopumā jelgavnieki «VW Golf» kausa izcīņā piedalās aktīvi.
Nākamais kausa posms notiks turpat 14. septembrī.