Autobusu parks uzstās, lai pār pontonu tiltu tiek laists tikai sabiedriskais un operatīvais transports, apstiprina Jelgavas Autobusu parka direktors Arnis Jansons.
Autobusu parks uzstās, lai pār pontonu tiltu tiek laists tikai sabiedriskais un operatīvais transports, apstiprina Jelgavas Autobusu parka direktors Arnis Jansons.
Vakar notika kārtējā pontonu tilta pārbaude, kuras svarīgākais uzdevums bija noskaidrot, vai pagaidu tilts ir piemērots sabiedriskajam transportam un smagajām automašīnām. Pēc pārbaudes Jelgavas Autobusu parka direktors atzina, ka beidzot piebrauktuve pie tilta un uzbrauktuves lauzums pils pusē izveidoti pietiekami lēzeni un kvalitatīvi, lai pār tiltu varētu braukt gan «Otoyol», gan arī «Ikarus» autobusi. Tomēr joprojām nav ierīkotas atsevišķas joslas sabiedriskā transporta kustībai, tādēļ Arnis Jansons uzsver, ka pareizākais būtu pagaidu tiltu ļaut izmantot tikai sabiedriskajam un operatīvajam transportam. «Pirmām kārtām tāds pontonu tilts un pievedceļi, kādi tie ir pašlaik, nevar dot priekšroku autobusiem un operatīvajam transportam. Turklāt uzbraukums un nobraukums no tilta ir stāvs, tāpēc būs diezgan daudz mašīnu, kas, braucot nost no tilta, noslāps. Automātiski uz tilta veidosies sastrēgumi, un var notikt arī avārijas. Es esmu drošs par saviem šoferiem, kas ir profesionāļi, taču ne par katru autovadītāju,» tā A.Jansons. Viņš ir noskaņots pašvaldībā panākt lēmumu, kas pontonu tiltu ļauj izmantot tikai autobusiem un operatīvajam transportam.
Kā informē Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Jelgavas brigādes priekšnieka vietnieks Leons Stablinieks, vakardienas pārbaude apliecinājusi, ka pār pontonu tiltu var braukt arī brigādes smagākā un lielākā automašīna KamAZ, līdz ar to – arī pārējais ugunsdzēsēju transports. Arī L.Stablinieks norāda, ka pašlaik pontonu tilts liedz jelkādu priekšroku operatīvajam transportam. Tomēr, viņaprāt, būtu nepareizi liegt pār tiltu pārvietoties privātajām automašīnām.