«Lattelekom» sakari nebūt nav tādā līmenī kā ES valstīs. Par spīti modernizācijai, ko it kā veic «Lattelekom», sakari ir ļoti slikti.
«Lattelekom» sakari nebūt nav tādā līmenī kā ES valstīs. Par spīti modernizācijai, ko it kā veic «Lattelekom», sakari ir ļoti slikti. Joprojām pa pilsētu klejo nomaldījušies telefona zvani, tu, cilvēks, zvani vienam, bet atbild pavisam cita numura abonents. Rēķinā parādās tādi brīnumi, kādus var tikai nosapņot. Ja telefona abonents iet ar pretenzijām, tad viņam liek priekšā atteikties no telefona vai tālsarunām – kā kuro reizi. Labākajā gadījumā pretenziju pieņem, tomēr vēlāk to noraida. Būtu labi, ja «Lattelekom» publicētu neapmierināto klientu skaitu, kas apgrozās kantorī pēc rēķinu saņemšanas. Es ne vienu vien reizi esmu tās durvis virinājusi, un tur san kā bišu stropā vai daudzbalsīgā korī.
Par paraugu mums «Lattelekom» ņemot privātklientu rēķinus piecās valstīs. Bet vai tad mēs tām varam līdzināties? Taču «Lattelekom» vajadzīga nauda, un tam ir vienalga, ka mēs esam pliki un nabagi. Liekas, «Lattelekom» ir iejūdzis mūs nepavelkamā vezumā. Un, ja mūs neaizstāvēs mūsu pašu vēlētā dome, mūsu deputāti, tad diezin vai nākamajās vēlēšanās viņiem būs, uz ko cerēt. Neticu, ka nabadzīgie vecie un vientuļie cilvēki atdos par viņiem savas balsis. Es ļoti nopietni par to domāju.