Ikviens patiess autogardēdis, izdzirdot vārdu «Lamborghini», sajūsmā noelšas un sapņaini aizver acis, tad, prātā pārcilājis bankas rēķinu, atgriežas skarbajā dzīves realitātē pie sava ne jau pirmā svaiguma opelīša vai fordiņa.
Ikviens patiess autogardēdis, izdzirdot vārdu «Lamborghini», sajūsmā noelšas un sapņaini aizver acis, tad, prātā pārcilājis bankas rēķinu, atgriežas skarbajā dzīves realitātē pie sava ne jau pirmā svaiguma opelīša vai fordiņa.
Jāteic, ka katrs bieza naudas zuteņa īpašnieks tik un tā uzreiz nav spējīgs kļūt par šā ekskluzīvā auto īpašnieku. Nepietiek ar to, ka esat gatavs izdot pārsimt tūkstošus «zaļo» par ekskluzīvo superauto. Vismaz trīs gadi būs jāpastāv rindā, kur priekšrocība netiek izrādīta nedz naftas šeihiem, nedz programmatūras izstrādes ģēnijiem. Pagājušajā gadā rūpnīcā Sant’Agata Bolognese pilsētiņā netālu no Milānas saražots tikai 430 automašīnu, kas tomēr bija par veseliem 42,8 procentiem vairāk nekā gadu iepriekš. Toties 2003. gadu uzņēmuma prezidents Džuzepe Greko izsludinājis par patiesi «stahanoviešu» darba cienīgu – jāsaražo jau pāri par tūkstoti superautiņu. Īpaši brīnumi gan nenotiek, jo paredzēts, ka kāpinājumu nodrošinās jauna montāžas līnija un jaunākais «Lamborghini» modelis «Gallardo», aiz muguras saukts arī par «Baby Lambo». Plašām tautas masām to paredzēts atrādīt martā Ženēvas autosalonā. Neapšaubi, ka palielinājumu nodrošinās arī tas, ka jauno itāļu auto par tādu var saukt tikai nosacīti, jo kā šasijas platforma tiek izmantota mātesfirmas «Audi» izstrādājums, uz kuras bāzes tā pati grasās būvēt jauno sporta auto «Audi RSR» (ko padarīsi – globalizācija).
Auto būs divu durvju kupeja, kas apgādāta ar korpusa vidusdaļā novietotu pieclitrīgu desmit cilindru DOHC dzinēju, kas aprīkots ar 40 vārstiem. Šā bēbja jauda gan paredzēta ne pa jokam – 500 zirgspēku, kas uz priekšu dzīs visus četrus riteņus. Kopā ar manuālo sešu ātrumu ātrumkārbu līdz «simtiņam» mazulītis ieskriesies 4,3 sekundēs, bet spidometrā kāds varbūt arī ieraudzīs maksimālos 290 kilometrus stundā. Protams, visi riteņi būs apgādāti ar diska bremzēm un ABS. Toties, pateicoties «Audi» pieredzei alumīnija izmantošanā, jaunā modeļa svars samazināts līdz pat 1400 kilogramiem, kas īstam sporta auto tāds nieks vien ir.
Atliek tikai sagrabināt 150 tūkstošus dolāru un meklēt rindas beigas, protams, neaizmirstot pajautāt: «Atvainojiet, vai jūs būtu pēdējais?»