Piektdiena, 7. novembris
Helma, Lotārs, Pērle
weather-icon
+9° C, vējš 0.45 m/s, Z vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Izvērtējot paveikto

Gada nogale ir vispiemērotākais laiks, lai atskatītos uz paveikto un paraudzītos nākotnē. Par paveikto 2002. gadā stāsta «Lattelekom» Klientu vadības nodaļas direktore Kristīne Avena.

Gada nogale ir vispiemērotākais laiks, lai atskatītos uz paveikto un paraudzītos nākotnē. Par paveikto 2002. gadā stāsta «Lattelekom» Klientu vadības nodaļas direktore Kristīne Avena.
Visa gada garumā regulāri informējām laikraksta lasītājus par «Lattelekom» pakalpojumiem un jaunajiem piedāvājumiem. Vai tas ir nesis gaidītos augļus?
Mūsu uzņēmuma galvenā vērtība ir klienti, tādēļ man ir prieks, ka katru mēnesi varējām uzrunāt lasītājus, saņemt viņu vērtējumu un ieteikumus. Ceru, ka sniegtā informācija palīdzēja mūsu klientiem izvēlēties visizdevīgākos sakaru risinājumus, jo stāstījām par tarifiem, atlaidēm, tālruņa līnijas papildpakalpojumiem, par jaunajiem pakalpojumiem «Mājas DSL» un «Mājas ISDN», pakalpojumu pieteikšanas iespējām un rēķinu samaksas kārtību, kā arī sniedzām citu noderīgu informāciju.
Katru mēnesi visos Latvijas rajonu laikrakstos rīkojām konkursus, kuros klientiem bija jāatbild uz jautājumiem, kas saistīti ar telekomunikāciju tēmu. Laikraksta lasītāju un mūsu klientu lielā atsaucība rosina mūs organizēt dažādus konkursus arī turpmāk.
Vērienīga šā gada akcija bija arī «Pavasaris nāk ar balvām!», kurā varēja piedalīties visi «Lattelekom» abonenti un laimēt vērtīgas balvas: datorus, tālruņa aparātus, abonēšanas atlaides u.c. Jūsu atsūtītajās anketās bija patīkami lasīt novēlējumus visiem «Lattelekom» darbiniekiem. Ieguvām arī vērtīgus klientu ieteikumus, kurus ņemsim vērā, veidojot jaunas akcijas un izstrādājot pakalpojumus.
Šogad pirmo reizi uzņēmumā tika sākta arī īpaša lojalitātes programma.
Lai pateiktos saviem klientiem, kas savlaicīgi un godprātīgi maksā «Lattelekom» rēķinus un pastāvīgi izmanto mūsu pakalpojumus, tika sākta lojalitātes programma. Uzticamākajiem klientiem «Lattelekom» dāvāja 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai uz trīs mēnešiem. 2002. gadā jau 800 klientu izmanto šo atlaidi! Arī nākamajā gadā esam iecerējuši patīkami pārsteigt klientus ar dažādām atlaidēm, akcijām un īpašiem pasākumiem.
Decembrī veicināšanas balvu – 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai uz trīs mēnešiem – saņems Vasilijs Počtarenko no Loka maģistrāles Jelgavā, Aleksandrs Ivanovs no Pērnavas ielas Jelgavā un Valērijs Ivašovs no Celtnieku ielas Tetelē.
Arī katram simtajam klientam, kas piesaka pastāvīgo «Mājas DSL» interneta pieslēgumu, «Lattelekom» šo pakalpojumu ierīko bez maksas. Šoreiz simtā klienta godā ir Evi Kārkliņa no Avotu ielas Alūksnē, Leonards Leikums no Neretas ielas Jelgavā, Signe Lauva no Inčukalna pagasta Rīgas rajonā, Inga Ekuze no Šķēdes ielas Liepājā un Dzintars Kašs no Sarkanmuižas dambja Ventspilī.
Aizvadītajā gadā galvenā uzmanība tika pievērsta modernizācijas plānu īstenošanai.
«Lattelekom» ciparu tīklam pieslēdzis lielu daļu tālruņa līniju, un tas klientiem dod daudz plašākas tālruņa papildpakalpojumu un interneta izmantošanas iespējas. Šogad ļoti intensīvi tika īstenoti modernizācijas projekti lauku rajonos. Gada sākumā ciparu tīklam bija pieslēgtas tālruņa līnijas 74 apdzīvotās vietās Latvijā, bet līdz gada beigām tās tiks pieslēgtas 130 apdzīvotās vietās. 2002. gadā visintensīvāk modernizācijas darbi noritēja Aizkraukles, Limbažu, Saldus, Jēkabpils, Bauskas, Tukuma, Valmieras, Dobeles un Ogres rajonā. Līdz gada beigām «Lattelekom» ciparizācijas līmenis sasniegs 83%, tomēr gandarījums būtu daudz lielāks, ja mēs varētu teikt, ka ir īstenoti visi 100%.
Pašlaik Jelgavas rajonā «Lattelekom» veiktā ciparizācija sasniedz 90%, un ciparizācijas pieaugums no 2002. gada 1. janvāra līdz 1. decembrim ir par vairāk nekā 14%. Tomēr ir virkne neskaidru jautājumu, kas kavē īstenot modernizācijas projektus, piemēram, nav zināms, kādi būs noteikumi universālā pakalpojuma sniegšanai un kā darbosies universālā pakalpojumu fonds, kādi likumdevēja normatīvie akti tiks izstrādāti telekomunikāciju pakalpojumu regulēšanai u.c.
Modernizācijas plānu īstenošana ir viens no uzņēmuma svarīgākajiem pamatuzdevumiem, tomēr nozīmīgu vietu uzņēmuma darbībā ieņem arī informācijas sabiedrības veidošana Latvijā.
«Lattelekom» savus resursus iegulda ne tikai augstvērtīgu pakalpojumu nodrošināšanā; uzņēmums piedalās arī informācijas sabiedrības veidošanā, būvējot telekomunikāciju un datu pārraides tīklus, ierīkojot tālruņu līnijas, taksofonus, interneta pieslēgumus, interneta kioskus, rīkojot interneta svētkus un aktīvi piedaloties e – projektu realizēšanā.
Pie informācijas sabiedrības Jelgavā tiks izveidots vienots datu pārraides tīkls starp 11 pašvaldības iestādēm rajonā. Tas nodrošinās iespēju iestādēm elektroniski apmainīties ar informāciju, lietot kvalitatīvu ātrgaitas internetu, kā arī izmantot mūsdienīgu informācijas tehnoloģiju mācību un darba procesā.
Uzņēmums «Lattelekom» dažādās Latvijas pilsētās rīko interneta svētkus, kuru laikā interesenti var gūt informāciju par to, kā izmantot internetu darbā, mācībās un sadzīvē.
«Lattlekom» atbalsta arī dažādas sabiedriskās organizācijas un projektus.
Uzņēmums aktīvi atbalsta vairākus projektos, minēšu tikai dažus. Sadarbībā ar krīzes centru «Skalbes» un Valsts bērna tiesību aizsardzības centru ir izveidots uzticības tālrunis bērniem. Bērni un pusaudži, kas nonākuši krīzes situācijā, piezvanot bez maksas pa tālruni 800 9000, var saņemt sev nepieciešamo palīdzību. Latvijas skolās un internātskolās ir uzstādīti 120 brīvas piekļuves tālruņa aparāti, no kuriem ir iespējams piezvanīt uz citiem bezmaksas tālruņiem, kā arī izmantot pakalpojumu «Maksā zvana saņēmējs». Speciāls brīvas piekļuves tālrunis ir uzstādīts arī Centrālajā stacijā Rīgā.
Vairākus gadus turpinās «Lattelekom» sadarbība ar Raudas un Medumu speciālo internātskolu, Iršu bērnunamu, patversmi «Dzeguzīte» un Bebru internātskolu. Tagad to audzēkņi tiek saukti par «Lattelekom» krustbērniem. Uzņēmums ir ziedojis naudu šo skolu labiekārtošanai un, protams, arī Ziemassvētkos dosies ciemos pie viņiem.
Tiek atbalstīts arī projekts THINK, kura mērķis ir palīdzēt pilnvērtīgi strādāt un savā ikdienas darbā izmantot jaunāko informācijas un komunikāciju tehnoloģiju cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Visi jelgavnieki būs arī pamanījuši «118» rīkotās ielu basketbola spēles, kuru posmi notiek daudzās Latvijas pilsētās. Katrā no tiem piedalās apmēram 200 komandu un 3000 skatītāju.
Pēdējā laikā arvien biežāk izskan jautājums: Kas notiks pēc 1. janvāra jeb «Lattelekom» monopolstāvokļa beigām?
Varam droši apgalvot, ka pēc 1. janvāra tarifi nemainīsies, tomēr pakāpeniski tie tiks līdzsvaroti. Uzņēmums ir pārliecināts par savu spēju efektīvi strādāt konkurences apstākļos, īstenot izvirzītos mērķus un piedāvāt vēl plašākas pakalpojumu izvēles iespējas saviem klientiem. «Lattelekom» sekmīga darbība nodrošinās kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un iespēju piedāvāt klientiem ērtu, vienkāršu un izdevīgu telekomunikāciju sakaru lietošanu.
Uzņēmuma «Lattelekom» vārdā vēlos pateikties visiem mūsu klientiem un partneriem par sadarbību un dāvāto uzticību!
Lai jūsu mājās ienāk Ziemassvētku smarža un Jaunais gads nes veiksmi un panākumus!
Jūsu «Lattelekom»

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.