Ik gadu skolās pakāpeniski tiek atjaunota mācību vide un materiālā bāze, labiekārtoti kabineti, protams, piešķirto līdzekļu robežās.
Ik gadu skolās pakāpeniski tiek atjaunota mācību vide un materiālā bāze, labiekārtoti kabineti, protams, piešķirto līdzekļu robežās. Nav apstrīdams tas, ka vide, kādā bērns mācās, ietekmē viņa motivāciju gūt zināšanas. Tā domā arī Jelgavas
3. pamatskolas skolotāja Sarmīte Anševica. Viņa bija nolēmusi uzņēmēju vidū rast dzirdīgas ausis un atsaucību. Nu skolā vēl divās mācību klasēs bērni šogad zināšanas var apgūt, sēžot jaunos solos.
Jau ierasts, ka pirms mācību gada sākuma soli, kuros sēžot zināšanas smēlušies varbūt arī tagadējie skolotāji, tiek pārkrāsoti, iespēju robežās remontēti. Bet visam ir noteikts kalpošanas laiks. Bijuši gadījumi, kad nodarbības laikā salūst krēsls. Nereti solu atjaunošana gan finansiāli, gan darba ziņā ir uz skolēnu vecāku pleciem. Jāpiekrīt, pedagogam nav viegli ik gadu lūgt vecāku atbalstu, vēl jo vairāk, ņemot vērā daudzu ģimeņu materiālās iespējas.
Tāpēc skolotāja S.Anševica saņēma dūšu un devās pie uzņēmējiem lūgt atbalstu. Bija atteikumi, pieklājīga uzklausīšana, taču bez rezultātiem. Atsaucību skolotāja saņēma SIA “Sanistal”, kuras valde pēc apspriedes nolēma skolai dāvāt mēbeles divām klasēm. Tagad skolēni var mācīties pilnīgi jaunos solos un krēslos ar regulējamu augstumu.
“Mainījusies arī bērnu attieksme. Agrāk soli tika apzīmēti, iegravēti, skrāpēti, tagad klases puiši starpbrīžos pat pārbauda, vai nav nodarīta kāda skāde. Kopš klasē ir jauni soli, tie netiek bojāti. Tas priecē,” stāsta S.Anševica, atzīstot, ka par šādu risinājumu izšķīrusies tāpēc, ka ik gadu vecākiem lūgt atbalstu esot daudz grūtāk.
3. pamatskolas direktors Juris Skrupskis “Ziņām” stāsta, ka pēdējo divu gadu laikā ievērojami palielinājušies pašvaldības piešķirtie līdzekļi skolu labiekārtošanai un mācību vide ar katru gadu kļūst sakoptāka un mūsdienu prasībām atbilstošāka. Tomēr darbi notiek pakāpeniski. Tāpēc šāda uzņēmēju labas gribas izpausme un skolotāju rūpes par savas skolas, klases telpu sakārtošanu ļauj vēlamo sasniegt ātrāk un budžetā paredzētos līdzekļus likt lietā citos labiekārtošanas darbos.