Mūsu lasītājs Džordžs Ābelītis cerējis ar «Ziņu» starpniecību pasteidzināt sava telefona remontu.
Mūsu lasītājs Džordžs Ābelītis cerējis ar «Ziņu» starpniecību pasteidzināt sava telefona remontu. Telefons apklusis 1. augustā un vēl līdz vakardienai nedarbojās.
Ābelīša kungs savā vēstulē raksta, ka jau bojājuma dienā – 1. augustā – sastapis «Lattelekom» darbinieku, kas remontējis kabeli un solījis, ka vaina līdz vakaram būšot novērsta. Taču telefons viņam un arī dažiem citiem kaimiņiem nedarbojas joprojām. Dž. Ābelītim neesot izdevies sazvanīt arī «Lattelekom» amatpersonu Greiškalna kungu, lai noskaidrotu, kad beidzot bojājums tiks novērsts. Taču rēķinu par abonēšanu viņš šomēnes saņēmis pilnā apjomā. Abonentu daļā atteikušies viņam maksājamo summu samazināt, paskaidrojot, ka pārrēķins būs pēc tam.
«Ziņas» lūdza «Lattelekom» Jelgavas klientu apkalpošanas vadītāju Tamāru Bāru noskaidrot situāciju un saņēma atbildi, ka Meiju ceļā patiesi ir bojāts sakaru kabelis un tā salabošana būs iespējama labākajā gadījumā nākamajā nedēļā. Tamāra Bāra paskaidroja, ka lasītāja vēstulē minētais Greiškalna kungs ir līniju iecirkņa priekšnieks un lielāko daļu sava darba laika pavada bojājumu novēršanas vai jaunu līniju pieslēgšanas vietās, tādēļ pie telefona reti sastopams. Bet bojājumu pieteikšanai un arī citai informācijai ir domāts palīdzības telefons 114. Savukārt abonenta maksas pārrēķins tiks izdarīts nākamajā mēnesī, kad arī būs skaidrs, cik dienu attiecīgā numura telefons nav darbojies, un varēs izdarīt precīzus aprēķinus.