Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+6° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Klientam ir tiesības prasīt pasūtījumu pārtaisīt

Redakcijā pēc palīdzības vērsās sašutusi lasītāja. Remontējot dzīvokli, vajadzējis doties pēc palīdzības uz darbnīcu «Stikla pasaule» Lapskalna ielā 6.

Redakcijā pēc palīdzības vērsās sašutusi lasītāja. Remontējot dzīvokli, vajadzējis doties pēc palīdzības uz darbnīcu «Stikla pasaule» Lapskalna ielā 6. Lasītāja sūdzējās, ka, pieņemot pasūtījumu, par to neticis izsniegts nekāds dokuments, vienošanās par darbu izpildi notikusi sarunu ceļā bez lieciniekiem, tādēļ vairs nevar pierādīt, ko īsti esi vēlējies.
Pēc klientes domām, darbs izpildīts nekvalitatīvi, loga rāmis, ko viņa iedevusi salabot, vairs neder iepriekšējā vietā un arī maksa paprasīta pārāk augsta – Ls 10.
Uzņēmuma «Stikla pasaule» vadītāja Iveta Daugule laikraksta lasītājas sūdzību komentē šādi:
– Uzskatu, ka nav nepieciešami papīru kalni, tāpēc, lai norēķinātos ar klientu, iztiekam ar čeku. Līdz šim klienti ar mūsu darbu ir bijuši apmierināti. Tiek atnests pasūtījums, pēc tam vienojamies par darba apjomu un samaksām. Protams, ja gadījusies kāda kļūme un uzskatām, ka tā ir mūsu vaina, padarīto izlabojam bez ierunām un par velti.
Konkrētajā gadījumā bija vienošanās, ka meistars izdarīs visu, ko varēs, tāpēc arī iepriekšēju iemaksu neprasīja. Rāmis bija pārāk vecs, tāpēc meistars nebija pārliecināts, vai varēs to restaurēt. Es parasti esmu pret tādu pasūtījumu pieņemšanu, jo meistars par desmit latiem pie tā strādāja trīs dienas. Taču, redzot, ka klients ir trūcīgs, viņš tomēr centās pēc iespējas palīdzēt. Un, pēc manām domām, savu darbu padarīja teicami.
Lai noskaidrotu, kādas īsti ir klientu tiesības, saņemot neapmierinošu pakalpojumu, savu viedokli lūdzām izteikt Jelgavas Patērētāju interešu aizsardzības kluba vadītāju Teklu Žabovu. Viņas atbilde bija īsa un kodolīga:
– Ja klients ir neapmierināts, viņam ir tiesības prasīt atnesto lietu vai priekšmetu pārtaisīt.
Ministru kabineta noteikumi attiecas uz visiem pakalpojumu sniegšanas uzņēmumiem. Tiem būtu jāatrodas katrā tirdzniecības vai sadzīves pakalpojumu uzņēmumā pie sienas vai citā labi saredzamā vietā. Tajos ir paskaidrots gan, kā jāraksta sūdzība, gan, cik ilgā laikā jāsaņem atbilde.
Ar sūdzībām var nākt pie manis uz Jelgavas Patērētāju interešu aizsardzības klubu, kas atrodas Lielajā ielā 11, pirmdienās. Tālrunis 3021910. Var arī piezvanīt man personiski pa mobilo tālruni 9144452.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.